تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803215140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد: 9 دی 88 اوج حضور مردم در حمایت از ولایت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بروجرد:
9 دی 88 اوج حضور مردم در حمایت از ولایت است
امام جمعه بروجرد گفت: 9 دی 88 اوج حضور مردم در حمایت از ولایت است.

خبرگزاری فارس: 9 دی 88 اوج حضور مردم در حمایت از ولایت است



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی عصر امروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال آشوب‌های هشت ماهه سال 88 دشمنان اسلام و انقلاب تمام ایادی و مزدوران خود را بسیج کردند تا به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به فتنه‌گری و آشوب در کشور دامن بزنند، اما ملت بیدار ایران اسلامی با اطلاع از نقشه شوم استکبار جهانی دست ایادی داخلی و خارجی را با حضور باشکوه خود در حماسه 9 دی برای همگان رو کردند.
وی با اشاره به نقش بی‎بدیل مردم در سرکوب فتنه 88 یادآور شد: فتنه 88 میدانی برای حضور تمام عناصر معاند و مخالف با اسلام و انقلاب و ولایت بود تا دست به دست هم داده و به خیال خود نظام جمهوری اسلامی را از سر راه بردارند و در این راه از ارتکاب هیچ جناتی ابا نکردند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به جنایات ددمنشانه استکبار خارجی و ایادی داخلی آنها، متذکر شد: فتنه‌گران در راستای تحقق براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به جنایاتی تاریخی زدند که از جمله مهم‌ترین آنها که قلب و روح تمامی ملت ایران را خدشه‌دار کرد، حرمت‌شکنی عاشورای  حسینی(ع) در این سال بود.
ترابی ادامه داد: با هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین(ع) قلب هر انسان آزاده‌ای در ایران و خارج از مرزها جریحه‌دار شد و از بعد از ظهر عاشورای همان سال با اجتماع و اعلام برائت و بیزاری خود از وطن‌فروشان داخلی، جرقه‌های نخستین حماسه نهم دی را فروزان کردند.
وی با اشاره به حضور تاریخی و حماسی مردم ایران اسلامی در خلق این حماسه عظیم، تشریح کرد: ملت ایران با حضور تاریخی و ماندگار خود در صحنه تمام دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده و تفاله‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به زباله‌دانی تاریخ انداختند.
امام جمعه بروجرد، وقت‌شناسی ملت ایران را در حضور آگاهانه آنها تعیین‌کننده دانست و متذکر شد: ملت ایران با حضور در حماسه نهم دی یکبار دیگر ثابت کردند هرکجا نیاز باشد در راستای حفظ و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به صحنه آمده و ثابت می‌کنند، طرح دشمنان برای توطئه و اختلاف در بین مسئولان نظام آب در هاون کوبیدن است.
ترابی با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه سالگرد حماسه نهم دی، عنوان داشت: مراسم این حماسه باشکوه در کشور از جمله مراسم‌‎های باشکوهی است که با حضور مسئولان، مدیران و آحاد ملت اسلامی با شکوه و طراوت خاصی برگزار می‌شود.
وی در پایان با دعوت از تمام اقشار مختلف مدیران، مسئولان و آحاد ملت آگاه برای حضور پرشور در این مراسم، خاطرنشان کرد: دشمن همواره خواهان کمرنگ جلوه‌ دادن حضور مردم در این عرصه است، حال آنکه ملت ایران با حضور پرشکوه خود ثابت کرده‌اند، حماسه 9 دی هرگز به دست فراموشی سپرده نمی‎شود. انتهای پیام/2304/ذ30

93/10/07 - 17:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن