تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801850457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرباز عامل آزار اتباع افغانی شناسایی شد/علت بازداشت یکی از مدیران شهرداری/شکایت از احمدی‌نژاد به کجا رسید؟!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار برگزیده فضای مجازی،
سرباز عامل آزار اتباع افغانی شناسایی شد/علت بازداشت یکی از مدیران شهرداری/شکایت از احمدی‌نژاد به کجا رسید؟!
کشف‌جسد‌یکی‌از‌مسافران‌ایرآسیا، در ایستگاه‌های مترو اتاق‌های «مادر و کودک» ایجاد می‌شود، ربیعی: حذف یارانه ثروتمندان در دست بررسی، رونالدو برای خوابیدن هم معلم خصوصی دارد! و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

حفاظت یک شرکت امنیتی از سرکرده داعش
به گزارش فارس، بر اساس اطلاعاتی موثق یک شرکت امنیتی مسئول حفاظت از «ابوبکر البغدادی» خلیفه داعش است که ضمن فراهم کردن پناهگاه ایمن برای او کار حفاظت در جابجایی‌ها و تحرکات روزمره‌اش را هم برعهده دارد.این اطلاعات حاکی است که همواره کاروانی از خودروها سرکرده داعش را در جابجایی‌ها و انتقال به دورافتاده‌ترین نقاط عراق و یا رفتن به «الرقه» سوریه همراهی و از وی حفاظت می‌کند و ابوبکر البغدادی پول‌های هنگفتی در این خصوص به صاحب شرکت امنیتی پرداخت می‌کند.بنا به اطلاعات فاش شده شرکت امنیتی محافظ سرکرده داعش پیش از این مسئولیت حفاظت از «ابومصعب الزرقاوی»، سرکرده القاعده در عراق را برعهده داشته و همین شرکت بود که با ارائه اطلاعات امنیتی از مکان اختفای الزرقاوی به ارتش آمریکا موجب شد که الزرقاوی در 7 ژوئن سال 2006 در هشت کیلومتری شمال شهر بعقوبه در شمال بغداد پایتخت عراق به دست نیروهای آمریکایی کشته شود.

ببلعید، تحویل دهید، دستمزد میلیونی بگیرید!
به گزارش شهروند، بلعیدن موادمخدر و جابه‌جا کردن آنها از شهری به شهر دیگر روایت تلخی دارد. روایت آدم‌هایی که تن به این کار می‌دهند، قصه تکراری اعتیاد و فقر است. ماجرایی که این‌بار با جرم پیوند می‌خورد و بجز آنهایی که بارها قسر در رفته‌اند، عاقبتشان یا پشت میله‌های زندان است، یا در قفسه سردخانه.قسمت تکان‌دهنده ماجرا اما جایی است که قاچاقیان طعمه‌هایی را انتخاب می‌کنند که نه معتادند و نه سابقه‌دار. نمی‌خواهند چهره‌هایشان تابلو باشد تا در اولین ایست بازرسی ترفندشان لو برود، به همین خاطر زنان و کودکان بیشتر قربانی این شیوه حمل موادمخدر می‌شوند.بادی پَکرها (body packer) یا همان قاچاقچیانی که به شیوه بلع، موادمخدر را جابجا می‌کنند، در همه جای دنیا وجود دارند. فرقی نمی‌کند چند کیلو وزن داشته باشند مهم این است که فقط اشتهای خوردن داشته باشند تا تعداد زیادی بسته مخدر را در معده‌شان انبار کنند. شکم‌های بزرگ زنان حامله خوراک قاچاقچیان است، این را یک زن حامله که به دلیل بلع موادمخدر دستگیر شده بود می‌گوید.روایت تلخ مریم، دختر جوانی که به خاطر بلعیدن ٥٠٠ گرم مخدر شیشه در ترمینال دستگیر شده بود داستان همه آنهایی است که این راه را تجربه کردند. معتاد نیست، چهره‌اش رنگ پریده است، خودش را جمع کرده و با دست‌های دستبند خورده‌اش سعی دارد چیزی از وجودش را پنهان کند. شکمش بالا آمده و مانتو به تن‌اش چسبیده است.او که قربانی قاچاقچیان موادمخدر است از روزی می‌گوید که پایش به قاچاق موادمخدر باز شد: «حامله که شدم شوهرم من را به یک قاچاقچی معرفی کرد، می‌گفتند وقتش رسیده، هنوز نمی‌دانستم وقت چی که یکی از گماشته‌هایشان با یک سینی مسی که بسته‌های نایلونی کوچک در آن قرار داشت به سمتم آمد. وقتی فهمیدم باید آنها را بخورم وحشت کردم اما پای پول که میان آمد دست و پایم شُل شد. دخل زندگیمان کفاف بچه در راهمان را نمی‌داد. به همین خاطر یک ساعت بعد راهی سفر به تهران شدم، آن هم با ٦٠ بسته نایلونی شیشه در معده‌ام. وسط راه بودیم که حالم بد شد. دل‌پیچه و حالت تهوع داشتم. تشنه‌ام شده بود اما نمی‌توانستم حتی آب بخورم. تا این‌که در ایست بازرسی بین راه وقتی ماموران برای کنترل مسافران اتوبوس به چهره‌ام نگاه کردند، راز پنهانم برملا شد و دستگیر شدم.»

پاساژ علاء الدین تخلیه شد
به گزارش فارس این پاساژ با حکم کمیسیون ماده 100 تخلیه شد و ظرف چند روز آینده  طبقات غیرقانونی آن تخریب می شود.گفته می شود طبقه منفی 3 به طور کامل توسط ماموران شهرداری منطقه 11 با حکم کمیسیون ماده 100 تخلیه شد.این طبقه تغییر کاربری داده می شود به پارکینگ تبدیل می شود.

علت بازداشت یکی از مدیران شهرداری
به گزارش تسنیم،  سیدجعفر تشکری هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر بازداشت یکی از مدیران ارشد شهرداری تهران، اظهار داشت: بنده نیز درباره این موضوع همان حدی را می‌گویم که مرجع قضایی اعلام کرده است.وی افزود: مرجع قضایی اعلام کرده این مدیر در ارتباط با مسائل امنیتی بازداشت شده است و طبیعتاً آنها نیز در مرحله تحقیقات هستند. ما نیز اطلاعات بیشتری از این موضوع نداریم.معاون حمل و نقل شهردار تهران تصریح کرد: اینکه عده‌ای اصرار دارند این موضوع را به موضوعات دیگری پیوند بزنند به عقیده من نوعی بداخلاقی است. هر فردی حرمتی دارد و تا زمانی که این موضوع از اتهام به جرم تبدیل نشده باید حرمت افراد و تمام کسانی که مرتبط با این قضیه هستند حفظ شود. بنابراین همه باید صبر کنیم تا مرجع قضایی موضوع را بررسی کند طبیعتاً اگر جرمی رخ داده باشد متناسب با آن رأی صادر خواهد شد.وی افزود: این پیش داوری‌ها حیثیت افراد را بدون اینکه اطلاعی داشته باشند، می‌برد. هیچ کس صلاحیت‌دارتر از مراجع قضایی برای اطلاع‌رسانی نیست.

داعش اجساد اعضای خود را آتش می زند+تصاویر
یکی از مدافعان شهر کوبانی (عین العرب) در شمال سوریه اعلام کرد که در خانه‌هایی که تروریست‌های داعش آن را‌‌ رها کرده‌ و عقب نشینی کرده‌اند اجساد زیادی به آتش کشیده شده و یا در گورهای دسته جمعی دفن شده‌اند.وی گفت: پس از عملیات پاکسازی محله‌های جنوب شرق کوبانی عناصر داعش برای پنهان ساختن ابعاد بزرگ شکست خود اجساد اعضای کشته شده به دست نیروهای مدافع کوبانی را به آتش کشیده‌اند.«بروسک کوبانی» از مبارزان کُرد که این صحنه‌های هولناک را از نزدیک مشاهده کرده اظهار کرد که مزدوران داعش در کوبانی مردگان خود را می‌سوزانند یا در گورهای دسته جمعی دفن می‌کنند. این صحنه‌های در بسیاری از خانه‌ها که محل تجمع عناصر داعش بوده قابل مشاهده است.گروه داعش روز گذشته با ده دستگاه خودروی بمب گذاری شده به مواضع یگان‌های مبارزان کرد در جنوب شرقی کوبانی حمله کردند که این خودرو‌ها در خیابان چهل و هشت و اطراف مدرسه السوداء و منطقه مورو و کاوا در جنوب شرق کوبانی منفجر شدند.














شکایت از احمدی‌نژاد به کجا رسید؟!
 به گزارش مهر؛ قاضی محسن افتخاری در پاسخ به اینکه دبیرکل کانون همبستگی فرهنگیان ایران گفته است که این کانون به دلیل آنچه استفاده غیرقانونی از طرح نظام معلمی (که توسط این کانون تهیه و تدوین شده است) می نامد،از رییس جمهور سابق شکایت کرده است گفت: بله این شکایت انجام شده اما اینکه به دادسرا رفته است درست نیست.وی افزود: بر اساس قانون شکایت از رئیس جمهور مستقیم وارد دادگاه شده و تمام تحقیقات و بررسی ها تا صدور حکم در دادگاه انجام می شود که این پرونده هم وارد دادگاه شده است.

حاج‌قاسم‌در‌خاکسپاری‌سردار‌سامراء+تصاویر
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر سردار شهید حمید تقوی در اهواز برگزار شد.










رونالدو برای خوابیدن هم معلم خصوصی دارد!
به گزارش خبرآنلاین ،؛کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان یک زندگی شخصی متفاوت دارد.او تلاش می کند تا سالم زندگی کند و در چارچوب عقایدی که دارد قدم بردارد.رونالدو اخیرا برای خوابش هم یک معلم خصوصی گرفته تا راحت تر بخوابد!نیک لیتل هالس روانشناسی است که با رونالدو همکاری می کند تا به او بگوید که برای راحت تر خوابیدن چه کارهایی باید انجام بدهد.این روانشناس به رونالدو می گوید که از چه تکنیک هایی برای خوابیدن استفاده کند.این روانشانس گفته است:«استراحت کردن برای رونالدو خیلی مهم است.در دنیای ورزش عدم توجه به استراحت کردن می تواند اثرات منفی روی بازیکنان داشته باشد.»

ربیعی: حذف یارانه ثروتمندان در دست بررسی
به گزارش ایسنا، علی ربیعی اظهار کرد: در حال مطالعه و بررسی دهک‌های درآمدی هستیم و موضوع حذف دهک‌های پردرامد را در دست بررسی داریم ولی این کار نیاز به بررسی دقیق دارد و باید آثار و پیامدهای آن مورد بررسی قرار گیرد.وی گفت: در حال حاضر توان خود را بر روی شناسایی دهک‌های پایین گذاشته‌ایم و نتایج خوبی حاصل شده است به نحوی که مبنای حمایتهای دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها از این پس بر اساس شناسایی و دهک بندی صورت گرفته وزارت کار خواهد بود.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از بهتر شدن وضع اشتغال کشور در سال آینده خبر داد و با اشاره به بودجه ای که از محل هدفمندی یارانه‌ها برای توسعه اشتغال، تولید و کشاورزی در سال آینده اختصاص یافته است، ابراز امیدواری کرد: سال آینده با سیاست‌های بهبود فضای کسب و کار و لایحه حمایت از تولید و رشد 4 درصدی صورت گرفته در بخش‌های اقتصاد نتایج خوبی به دست آید.ربیعی گفت: در کنار اختصاص هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها به اشتغال و توسعه بنگاههای کوچک و متوسط، امسال 280 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز اختصاص یافته و در بخش صنعت بیش از 60 درصد تسهیلات به سرمایه در گردش تزریق شده است.

در ایستگاه‌های مترو اتاق‌های «مادر و کودک» ایجاد می‌شود
به گزارش ایسنا،الهه مجیدی رئیس اداره امور بانوان شرکت بهره برداری مترو تهران هم در خصوص فعالیت‌های این شرکت در راستای مصوبه «شهر دوست‌دار کودک» گفت: برنامه ریزی ها و اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته که از آن میان می‌توان به طرح برپایی اتاق‌های «کودک و مادر» در ایستگاه‌های مترو اشاره کرد.براساس گزارش سایت مترو، وی افزود: این اتاق ها فضایی را برای رسیدگی، شیردهی و تعویض لباس کودکان در اختیار مادران قرار می دهد. تا سال آینده اتاق کودک و مادر در ایستگاه های پرتردد به صورت پایلوت برپا شده و در صورت موفقیت تعداد ایستگاه ها افزایش خواهد یافت.مجیدی با اشاره به تسهیلات شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص کودکان گفت: بلیت برای کودکان زیر 5 سال در مترو تهران رایگان است. همچنین سعی شده تا نکات ایمنی و هشدارهای لازم برای امنیت کودکان در ایستگاه‌های مترو لحاظ شود.

کشف‌جسد‌یکی‌از‌مسافران‌ایرآسیا+عکس
خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از مقامات امداد و نجات اندونزی اعلام کرد در عملیات جستجوی دریایی برای یافتن هواپیمای ناپدید شده ایر آسیا، یک جسد پیدا شده است.






آیت‌الله جوادی آملی: غرب یک «باغ وحش منظم» است
به گزارش  روابط عمومی موسسه اسراء، یکی از مراجع تقلید قم گفت: غرب یک باغ وحش منظم است اگرنه غربی‌ها با این همه پیشرفت علمی اگر مریخ را هم فتح کنند در آنجا جنگ جهانی به راه خواهند انداخت.آیت‌الله جوادی آملی با انتقاد از برخوردهای دوگانه غرب در موضوعاتی مانند حقوق بشر و مبارزه با تروریسم بیان کرد: غرب یک باغ وحش منظم است و گرنه غربی‌ها با این همه پیشرفت علمی اگر مریخ را هم فتح کنند در آنجا جنگ جهانی به راه خواهند انداخت، مسئولان وزارت خارجه باید بدانند ما در حوزه بین‌الملل به لطف الهی از همه کشورهای غربی که دستشان به جنایاتی چون جنگ جهانی اول و دوم و حمله به عراق و افغانستان و امثال آن آلوده است بالاتر و سر افرازتریم.

سرباز عامل آزار اتباع افغانی شناسایی شد
به گزارش واحد مرکزی خبر ، سردار سرتیپ احمدی مقدم پس از شرکت در جلسه ستاد حقوق بشر کشورمان با اشاره به فیلمی که درباره آزار افاغنه در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: این فیلم بررسی شد و بسیار بد و زننده بود و ما اینگونه اقدامات را قبول نداریم، اگر این افراد کاری غیرقانونی انجام داده اند باید با احترام طرد شوند یا به مجازات برسند، کسی حق ندارد رفتاری خارج از شئونات انسانی انجام دهد.وی افزود: محل این عمل شناسایی و مشخص شد که این حادثه در سال 92 صورت گرفته و فرد عامل دو کار بد انجام داده نخست اینکه یک رفتار بد کرده و دیگری باعث وهن و خدشه حیثیت نیروی انتظامی و نظام شده است.سردار احمدی مقدم  با اشاره با اشتراکات زیاد افاغنه با مردم ایران افزود: ما در طول انقلاب هزاران نفر از افاغنه در کشورمان پناه دادیم و این افراد نیز عمدتا انسان های زحمتکش و کارآمدی هستند و خدمات ارائه می دهند.فرمانده نیروی انتظامی با انتقاد از فراز و فرودهای برخورد با اتباع افغانستان افزود: ما باید بتوانیم حضور افغانی ها را در ایران ساماندهی کنیم و حضورشان قانونی باشد.وی گفت: اکنون افاغنه در دستگاه قضایی قابل حمایت نیستند، امکان فعالیت بانکی ندارند و بیمه نیز نمی شوند که تلاش کردیم با ساماندهی حضور قانونی آنها در کشور شرایط بهتری در این زمینه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
 
 








تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن