تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813094659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب سوادآموز در فارس در دوره سوادآموزی 200 درصد رشد یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس خبرداد: جذب سوادآموز در فارس در دوره سوادآموزی 200 درصد رشد یافت خبرگزاری پانا: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: جذب سوادآموز در فارس در دوره سوادآموزی 200 درصد رشد یافت.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ دي ساعت 17:23

خبرگزاری پانا+سواد

به گزارش خبرگزاری پانا ، عیسی ملک پوردرهمایش تجلیل از دست اندرکاران عرصه سوادآموزی درباشگاه فرهنگیان شیراز بیان داشت: انعقاد قرارداد با 20 دستگاه که قادر هستند در زمینه سوادآموزی با ما همکاری داشته باشند، از جمله اموری است که در دستور کار ما قرار گرفته است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: پنج عنوان کتاب توسط همکاران ما در استان فارس با زبان ساده ویژه مخاطبان کم سواد و نوسواد تهیه و به مرکز ارسال شد که در حال حاضر مورد تایید و استفاده قرار گرفته اند.
وی عنوان کرد: برای عملی کردن طرح های در دستور کار مانند طرح اولیای بی سواد و طرح هر مدرسه یک کلاس که مورد دغدغه همه هستند به سمت استفاده از امکانات و دستگاه هایی که می توانند به ما کمک کنند، حرکت کرده ایم.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: متاسفانه در زمینه پالایش اسمی که ابتدا و آغاز راه است نتوانسته ایم به خوبی به تعهد خود عمل کنیم و در حالی که سومین مرحله این پالایش ابلاغ شده است بعضی از ادارات هنوز نتوانسته اند مرحله اول و دوم را نیز انجام دهند.
ملک پور تاکید کرد: شاید تا سال 94 که پایان برنامه پنجم توسعه است و باید سرانجام بخشی یا ریشه کنی بی سوادی را در استان جشن بگیریم، نتوانیم 100درصد به همه اهداف خود دست یابیم ولی باید به بخشی از تعهدات خود عمل کنیم.
وی همچنین اعلام کرد: امسال در دوره سوادآموزی با جذب 10 هزار نفر نسبت به سال قبل رشد 200 درصدی، در دروه انتقال با جذب شش هزار و 600 نفر رشد 178درصدی نسبت به سال قبل و در دوره تحکیم با جذب پنج هزار نفر رشد 250 درصدی نسبت به سال قبل را در استان شاهد بوده ایم.
دراین آیین از جمعی از پیشکسوتان عرصه سواد آموزی وسوادآموزان موفق استان تقدیر شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن