تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813336729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 88 کارگردان اصلی عوامل خارج از کشور راس آنها امریکا بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر کمیته همکاری حوزه علمیه وآموزش و پرورش فارس : سال 88 کارگردان اصلی عوامل خارج از کشور راس آنها امریکا بود خبرگزاری پانا: دبیر کمیته همکاری حوزه علمیه وآموزش و پرورش فارس گفت : حماسه 9 دی مختص به گروه و جناح خاص سیاسی ندارد ،بلکه همه مردم با بصیرتی و آگاهی برای دفاع از حریم امامت و ولایت و حفظ نظام اسلامی برخواستند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ دي ساعت 17:04

خبرگزاری پانا+88

به گزارش خبرگزاری پانا، حجه الاسلام و المسلمین عباس امیدی  در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ،در جمع کارکنان آموزش و پرورش فارس  با اشاره به آیات قرآن و کلام ائمه معصومین (علیهم السلام)  بیان داشت: در قرآن بر حسن کلام با همه افراد تاکید شده و امام حسن  عسکری (ع) نیز در تعبیر آن ،در رابطه با برخورد با افراد مخالف نیز تاکید بر مدارا نموده است ،چرا که نتیجه مدارا  تربیت ،هدایت و جذب مخالفین  به سوی ایمان  خواهد بود.
دبیر کمیته همکاری حوزه علمیه وآموزش و پرورش فارس افزود: در منشور  زمانی شیعه حوادث  مهمی مانند عاشورا، غدیر خم  و مهدویت  وجود دارد که مردم نسبت به آن حساس  هستند ،چرا که این حوادث به طور مستقیم با موضوع ولایت و رهبری در ارتباط است.
وی با بیان اینکه ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران متصل ، متکی و  مبتنی بر ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می باشد  ادامه داد: مردم  ما  در هر زمانی که  نسبت به موضوع ولایت اقدامی انجام شود ،حساسیت نشان می دهند.
وی گفت: در حوادث  سال 88 ،کارگردان اصلی  عوامل خارج از کشور و در راس آنها  امریکا بود  که از عوامل  داخلی برای دستیابی به هدف خود استفاده نمود.
دبیر کمیته همکاری حوزه علمیه , آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: عوامل داخلی شامل ،فرقه های ذاله ، عوامل نفوذی سلطنت طلب و منافق با اقدام علیه امامت و ولایت نیت شوم خود رابرای  همه آشکارکردند و  اینگونه بود که مردم در  خصوص ولایت و امامت متحد شده و این حماسه را آفریدند.
وی  تصریح کرد: حماسه 9 دی اختصاص به گروه و جناح خاص سیاسی ندارد ،بلکه همه مردم  با بصیرت  و آگاهی  برای دفاع از حریم امامت و ولایت و حفظ نظام اسلامی اقدام کردند.
حجه الاسلام و المسلمین امیدی  با بیان اینکه " مقام معظم رهبری همواره  در بیانات خود  نکات کلیدی و  راهگشا برای رهایی از مشکلات را بیان نموده اند   " افزود: رهبر معظم انقلاب با مدارا  در برابر  افراد مخالف زمینه اصلاح و آرامش جامعه را فراهم نمودند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر دعوت مردم به  تقوا،  پرهیز از ظلم در گفتار و کردار و پرهیز از دامن زدن به اختلافات قومی ، قبیله ای ، مذهبی و سیاسی  و تاکید بر تقویت اخلاق اسلامی گفت: با پرهیز از بی تقوایی سیاسی و رفع اختلافات موجود ، پرهیز از هرج و مرج و خود محوری می توان به آرامش مورد نظر رهبر معظم انقلاب دست یافت.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن