تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803238659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده‌ ولی فقیه در استان مرکزی: 9 دی ثابت کرد مردم به اردوکشان و فتنه‌گران باج نمی‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده‌ ولی فقیه در استان مرکزی:
9 دی ثابت کرد مردم به اردوکشان و فتنه‌گران باج نمی‌دهند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه 9 دی ثابت کرد مردم به اردوکشان و فتنه‌گران باج نخواهند داد، گفت: با هدایت‌های رهبری توطئه فتنه‌گران خنثی شد.

خبرگزاری فارس: 9 دی ثابت کرد مردم به اردوکشان و فتنه‌گران باج نمی‌دهند



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ مردم همدان برای بزرگداشت حماسه 9 دی ماه سال 1388 اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی مردم در همه سنگرهای شرف و استقلال حضوری چشمگیر، آموزنده، سازنده و پایدار دارند.
وی با بیان اینکه به برکت هدایت‌های داهیانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی 36 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، افزود: در هر سال شاهد آثار و ثمرات بیشتر این شجره طیبه هستیم.
با هدایت‌های رهبری نقشه دشمنان خنثی شد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در سایه هدایت‌های رهبر انقلاب، توطئه‌های دشمن بعد از انتخابات 22 خرداد سال 88 و قبل از آن با بصیریت‌بخشی و آگاهی دادن به مردم  نقش بر آب شده و همه نقشه‌های خارجی خنثی شد.
وی با اشاره به اینکه پس از اتفاقات سال 88، مردم مصمم‌تر از گشته در انتخابات دوره‌های بعد شرکت کردند، ادامه داد: 9 دی سال 88 پایانی برای افکار شیطانی فتنه‌گران بود.
دری‌نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه مردم در 9 دی 93 حضوری آگاهانه، خردمندانه و خداپسندانه دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سراسر استان شاهد حضور آگاهانه و ارزشمند همه اقشار از جمله دانشگاهیان، دانش‌آموزان، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه، دستگاه قضا، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، کسبه و کشاورزان هستیم.
وی با بیان اینکه حضور مردم به سه معنا است، گفت: در درجه اول این حضور به نشانه بیعت مجدد با امام و رهبر فرزانه انقلاب، با شهدای انقلاب و جانبازان بوده و نشانه وفاداری مردم نسبت به امام و انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی است.
عضو هیئت ریسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نقش امام در تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی یک علت محدثه بود، اظهار کرد: نقش امام در روی دادن انقلاب واضح بوده و به عنوان یک علت محدثه می‌توان از آن نام برد.
وی با تأکید بر اینکه انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه در سال 68 توسط مجس خبرگان علت مبقیه نظام مقدس جمهوری است، افزود: مجلس خبرگان در همان ایام، عالی‌ترین تصمیم را نسبت به آینده نظام اسلامی گرفت و علت محدثه به مبقیه تبدیل شد.
دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه خبرگان این بار امانت را پس از امام راحل به مقام معظم رهبری واگذار کردند، تصریح کرد: امروز بعد از 26 سال که از آن دوران حساس می‌گذرد؛ روز به روز شاهد آثار و برکات این انتخاب آگاهانه مردم هستیم.
نقش پررنگ رهبر انقلاب در آگاهی بخشی به مردم
وی با بیان اینکه زمان زیادی برای تشریح کارنامه عملکرد مقام معظم رهبری نیاز است، ادامه داد: رهبری انقلاب نقش  پررنگی در آگاهی بخشیدن به مردم، حفظ وحدت و انسجام جامعه، مدارا با مخالفان، جذب حداکثری مردم و هوشیاری در مقابل بیگانگان دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه سخنرانی‌های مقام معظم رهبری باعث شد تا مردم بتوانند عمق فتنه را درک کنند، تصریح کرد: سخنرانی‌های آگاهی بخش مقام معظم رهبری باعث شد تا مردم جریان‌های ضد انقلاب را بهتر درک کرده و ماهیت آنان آشکار شود تا مردم مصمم‌تر  و قاطع‌تر  در پشتیبانی از نظام حاضر شوند.
وی حمایت از حزب‌الله لبنان، غزه، فلسطین، دولت اسلامی عراق، جریان انقلاب، حمایت از بشار اسد، مقابله با آمریکا، آل سعود، آل خلیفه، ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از جمله مهمترین اقدامات برجسته رهبر انقلاب اعلام کرد.
دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه رهبری انقلاب هرگز سر تسلیم و سازش در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا فرود نیاوردند، ادامه داد: چه کسی باور داشت که حزب‌الله و غزه در جنگ‌های متعدد با اسرائیل غاصب پیروز شوند.
پایداری مردم و رهبری عامل دستیابی به پیشرفت
وی با بیان اینکه باور به کمک رهبر انقلاب به حزب‌الله و غزه که برداران سنی ما هستند، برای دیگران سخت است، خاطرنشان کرد: فرقی بین سنی و شیعه نگذاشتیم تا ما را متهم به طرفداری از شیعیان نکنند چراکه برای ما اسلام مهم است.
عضو هیئت ریسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه خط اول دفاعی ما قدس شریف است، گفت: ما برای پاسداری از اسلام ایستاده‌ایم و در قبال مواضع خود نسبت به قدس عقب نخواهیم نشست.
وی با بیان اینکه رژیم منحوس پهلوی و قاجار در حوزه بین‌الملل و حفظ اراضی کشور بسیار ضعیف عمل کردند، اظهار کرد: امروز رهبر انقلاب در حساس‌ترین منطقه و شرابط بین‌الملل هدایتگر امتی بزرگ است که آن را به سمت بزرگترین اهداف هدایت می‌کند.
دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه موضع‌گیری حکیمانه رهبری جزو افتخارات مملکت اسلامی است، افزود: اگر پایداری رهبر انقلاب و مردم نبود، امروز شاهد کار کردن 10 هزار سانتریفیوژ که مشغول غنی‌سازی هستند، نبودیم.
وی با تأکید بر اینکه غرب برای دادن اورانیوم مورد نیاز در راستای مصارف پزشکی اختلال ایجاد کرد، تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم با هدایت مقام معظم رهبری توانستند اورانیوم 20 درصد را تولید کنند.
حمایت‌های رهبری نبود غنی سازی 20 درصدی محقق نمی‌شد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حمایت‌های رهبری باعث شد تا امروز در غنی‌سازی نیازی به خارجی‌ها نداشته باشیم، ادامه داد: در حال حاضر دانش هسته‌ای در ایران بومی شده و به جوانان تعلق دارد.
وی با تأکید بر اینکه آلمانی‌ها که ابتدا قرار بود نیروگاه بوشهر را بسازند پس از انقلاب  از کار کنار کشیدند، خاطرنشان کرد: امروز نیروگاه اتمی داریم که برق هزار مگاوات تولید می‌کند و برای رسیدن به 23 هزار مگاوات برق اتمی برنامه‌ریزی شده است.
دری‌نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه چرا کشورهای دیگر انرژی اتمی داشته باشند، اما ما نداشته باشیم، گفت: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان برای رشد و توسعه کشور باید صورت گیرد به طوری که حتی اگر گرسنگی کشیدیم باید قله‌های رفیع علم را کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید مرزهای علم و دانش را بشکافیم، اظهار کرد: انجام این کار وظیفه دانشگاه، طلبه، دانشجو و اساتید است که باید تولید علم و تبدیل آن به صنعت را در پیش بگیرند.
ارتباط بین دانشگاه و صنعت برقرار شود
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید از نظر تکنولوژی و تبدیل علم به صنعت، نیز پیشرفت کرد، افزود: اگر بخواهیم بر مشکلات فائق یابیم باید ارتباط بین دانشگاه و صنعت را برقرار کنیم و در این راه باید سهم همدان به دلیل سابقه‌ای که در این حوزه دارد، پررنگ باشد.
وی با اشاره به اینکه استان همدان ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه علم، فناوری و تکنولوژی دارد، تصریح کرد: اگر در توسعه کوتاه بیاییم به کشور ظلم کردیم.
دری‌نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه در کشورهای موفق دانشگاه‌ها و دانشجویان 24 ساعته تلاش می‌کنند تا مشکلات را برطرف کنند، ادامه داد: هر ملتی همت بلند داشته باشد قله‌های بزرگ را فتح می‌کند و به همین دلیل است که اسلام ما را به داشتن همت بلند توصیه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه رزمایش با عظمت محمد رسول الله(ص) توان بالای موشکی ایران را به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: شاید هیچ کس تصور نمی‌کرد که ایران اسلامی بتواند تا 2 میلیون متر مکعب در اقیانوس هند حضور داشته باشد و یا بتواند کشتی نفت‌کش خود را در مناطق دیگر نجات دهد.
سیلی خوردگان از نظام فتنه راه انداختند
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرنگان با بیان اینکه افرادی که عقده داشتند و از امام سیلی خوردند فتنه را به راه انداختند، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری دهم 40 میلیون ایرانی پای صندوق رأی رفتند  و پس از آن فتنه‌گران بهانه گرفتند، در حالی که 10 درصد از صندوق‌ها را بازشماری کردیم ولی تغییر آن چنانی رخ نداد.
وی با تأکید بر اینکه اگر افراد بهانه‌ها را به صورت منطقی به رهبری، شورای نگهبان  و یا وزارت کشور منتقل می‌کردند قابل قبول بود، اظهار کرد: در حالی که بهانه‌گران نه تنها این کار نکردند بلکه باعث شدند کشور برای هشت ماه دچار حادثه شود.
دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه اعتراض قانونی با قانون‌شکنی متفاوت است، افزود: در اعتراض قانونی مرجع رسیدگی مشخص است و قانون‌شکنی، اردوکشی خیابانی، ساختارشکنی در آن جایی ندارد.
 وی تصریح کرد: عناصر مزدور و فتنه‌گر به این مسائل دامن زدند و اوباما و نتانیاهو فکر کردندکه بوی کباب می‌آید اما خبری نبود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه لشکرکشی داخلی، فضا را برای دشمنان باز کرده بود، ادامه داد: دشمنان دچار این گمان شدند که مردم از انقلاب جدا شده و فتنه‌گران آب به آسیاب دشمن ریختند و باعث شدند عظمت انقلاب در جهان زیر سئوال برود.
9 دی فتنه گران را مبهوت کرد
وی با تأکید بر اینکه جریان فتنه‌گران آبروی نظام را در منطقه زیر سئوال برد، خاطرنشان کرد: در کشوری که 36 انتخابات برگزار شده، بهانه تقلب قابل قبول نبوده و باید سند و مدرک ارائه داد.
دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه تفاوت نفر اول و دوم 10 میلیون رأی بود، گفت: رهبری انقلاب قاطعانه در این حوزه ایستادند چرا که آنان ابطال انقلاب را می‌خواستند که با وجود مشارکت 40 میلیونی مردم امکانپذیر نبود.
وی با بیان اینکه هر روز اطلاعیه پشت اطلاعیه، توسط فتنه‌گران صادر شد تا روزی که حرمت امام حسین(ع) را زیر سئوال بردند و به عکس حضرت امام(ره) اهانت کردند، اظهار کرد: وقتی مردم روز عاشورا  و اتفاقات آن روز را دیدند به طور خودجوش به صحنه آمدند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه مردم همدان از روز هفتم دی ماه به میدان آمدند و مرگ بر فتنه‌گر گفتند، افزود: در 9 دی ماه سال 1388 همه ملت مانند عاشورای 57 به صحنه آمدند.
وی با تأکید بر اینکه مردم ایران در 9 دی امتحان دیگری را به خوبی پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: با این حماسه بزرگ برگ زرینی دیگر در تاریخ ایران رقم خورد و فتنه‌گران و دشمنان را مات و مبهوت کرد چراکه نشان داده شد مردم پای رهبری، شهدا، قانون، انتخابات و مقرارت نظام ایستادند و به اردوکشان باج نخواهند داد.
دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه اگر ملت ایران باج‌دهنده بودند به شاه و آمریکا باج می‌دادند، ادامه داد: در حال حاضر باید وحدت و انسجام داخلی ملت حفظ شود و استان همدان می‌تواند الگوی برای کشور مطرح شود.
وی با تأکید بر اهمیت رشد و توسعه علمی کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی و اجرای آن می‌تواند نقشه‌ها دشمنان به ویژه امریکا و عربستان را درباره کاهش قیمت نفت خنثی کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید نشان دهیم با این تحریم ها و تهدیدها از میدان خارج نخواهیم شد، خاطرنشان کرد: باید هوشیاری در برابر تبلیغات دشمنان ایران و انقلاب را تقویت کرد چراکه دشمنان به دنبال تفرقه، گسترش فساد و بدبینی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان تأکید کرد: خدمتگذاری به مردم و نیازمندان و وفاداری به امام و شهدا از وظایف  همه ما است.
انتهای پیام/89033/

93/10/09 - 14:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن