تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد لابراتوار آموزشی شبکه‌های کامپیوتری


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: یک شرکت دانش‌بنیان برای نخستین بار لابراتوار علمی آموزشی تخصصی شبکه‌های کامپیوتری را راه‌‌اندازی کرد.




ایجاد لابراتوار آموزشی شبکه‌های کامپیوتری


 


 

یک شرکت دانش‌بنیان برای نخستین بار لابراتوار علمی آموزشی تخصصی شبکه‌های کامپیوتری را راه‌‌اندازی کرد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در این لابراتوار که با هدف آموزش در زمینه تجهیزات شبکه به دانشجویان و فارغ التحصیلان فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته فناوری اطلاعات می‌توانند به صورت عملی و بدون شبیه‌سازی، از نزدیک با تجهیزات مختص شبکه آشنا شوند.

به موازات این لابراتور پایگاه آموزشی با هدف آموزش شبکه و تجهیزات شبکه نیز راه‌اندازی شده که در این پایگاه با بررسی نشریات معتبر جهانی و ترجمه فارسی این مطالب، موضوعاتی از جمله روتر و سوییچ، امنیت، دیتاسنتر، سرور و دانلود سیستم‌عامل و دیگر نیازهای روز بازار به تجهیزات شبکه اطلاع‌رسانی و آموزش داده می‌شود و امکان آموزش و آشنایی علاقه‌مندان به مباحث شبکه با آخرین تجهیزات و فناوری‌های روز نیز فراهم شده است. 

به نظر کارشناسان این شرکت، اگرچه دانشگاه‌ها مرجع رسمی دانش هستند اما صنایع نیازها را تشخیص می‌دهند. اکنون یک فارغ‌التحصیل دانشگاهی در رشته IT برای ورود به بازار کار IT به دلایلی از جمله قدیمی بودن سرفصل‌های درسی و به‌روز نبودن اطلاعات برخی اساتید و نبود آزمایشگاه‌های غیر مجهز و کافی پس از پایان تحصیلات آکادمیک باید به آموزشگاه‌ مراجعه کند. 

در آموزشگاه‌ها نیز مشکلاتی از جمله کمبود تجهیزات شبکه باعث می‌شود افراد به خوبی آموزش نبینند و نتوانند به خوبی در حوزه شبکه کار کند و به متخصص تبدیل شود و این چرخه بیمار در حوزه شبکه ادامه داشته باشد. به این دلیل بسیاری از کسانی که برای اجرای پروژه‌های شبکه در نهادهای کشور استخدام می‌شوند دانش کافی درباره تجهیزات شبکه را ندارند. از این رو برای تکمیل چرخه دانش، نیاز به وجود یک پایگاه علمی و آموزشی به عنوان مرجعی برای دست‌یابی به این اطلاعات ضروری است. 

آمار ۱۷ هزار بازدید کننده در یک ماه از این سایت که ابتدا به صورت آزمایشی بوده، نشان‌دهنده خلاء بزرگی در دانش شبکه و تجهیزات شبکه کشور دارد و همچنین آمار قابل توجه بازدیدکنندگان از دیگر کشورهای فارسی زبان نشان می‌دهد این پایگاه می‌تواند به عنوان مرجعی برای علاقه‌مندان فارسی زبان خارجی به مباحث شبکه باشد.

این پایگاه در آدرس www.pazhnetwork.com در دسترس علاقه‌مندان به مباحث شبکه است.

مرجع : خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن