تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهر کرج: کرج ظرفیت تبدیل شدن به قطب‌ گردشگری را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شورای شهر کرج:
کرج ظرفیت تبدیل شدن به قطب‌ گردشگری را دارد
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: این شهرستان دارای استعداد‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است که می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری ایران مطرح باشد.

خبرگزاری فارس: کرج ظرفیت تبدیل شدن به قطب‌ گردشگری را دارد



مریم قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از موانع اصلی اجرای طرح‌های عمرانی، عدم تامین اعتبارات مالی و بودجه مناسب است.
وی تصریح کرد: مدیران نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله مدیریت شهری باید از راه‌های مختلف برای تامین اعتبارات مورد نیاز استفاده کنند و عدم موفقیت در این حوزه نقش منفی در دست‌یابی به توسعه و پیشرفت دارد.
این مسئول افزود: یکی از منابع اصلی درآمدی جوامع رونق صنعت توریسم است و بسیاری از کشورهایی که دارای منابع مانند نفت و گاز یا معادن نیستند، از طریق توسعه این صنعت درآمدزایی می‌کنند.
قهرمانی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب گردشگری در استان البرز و شهرستان کرج، گفت: این شهرستان دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی از جمله بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی، آثار تاریخی و باستانی و آثار معنوی از جمله آستان امامزاده‌هایی است که در صورت استفاده صحیح از این توانمندی‌ها، کرج می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری اصلی کشور معرفی شود.
وی با اشاره به راه‌های ارتباطی استان البرز با پایتخت و همچنین استان‌های شمالی و شمال غربی گفت: کرج دارای راه دسترسی به محورها و جاده‌های اصلی از جمله آزادراه تهران – کرج، کرج – قزوین و جاده چالوس بوده و با 13 استان کشور راه ارتباطی دارد.
نماینده مردم کرج در پارلمان شهری اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اینکه نتوانستیم از ظرفیت‌های گردشگری استان البرز و شهرستان کرج استفاده مناسب داشته باشیم، کرج تبدیل به گذرگاهی برای مسافران استان‌های دیگر شده است.
قهرمانی تصریح کرد: این در حالی است که اگر ظرفیت‌های کرج به درستی معرفی شده و در این مناطق امکانات مناسبی در اختیار گردشگران قرار گیرد، پتانسیل‌های گردشگری این شهرستان مقصدی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.
وی در پایان گفت: برای تحقق این مهم باید نهادها و دستگاه‌های دیگر همکاری و تعامل مطلوبی داشته و به صورت واحد عمل کنند تا بتوانیم ظرفیت‌های بزرگ کرج را به گردشگران معرفی کنیم.
انتهای پیام/2302/غ30

93/10/09 - 10:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن