تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسنامه ورزشی کلانشهر کرج تدوین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج: شناسنامه ورزشی کلانشهر کرج تدوین می شود خبرگزاری پانا:معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج، از تدوین بانک اطلاعاتی و شناسنامه ورزشی شهرستان کرج خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ آذر ساعت 10:52

خبرگزاری پانا+معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج

به گزارش خبرنگار پانا،عسگری، در جلسه شورای ورزرش شهرستان کرج، با اشاره به ضرورت تدوین بانک اطلاعاتی جامع از ورزشکاران، مدال آوران، رشته ها و فضاهای ورزشی این کلانشهر، گفت: یکی از ویژگی های کلانشهر کرج، بهره مندی از ورزشکاران و قهرمانان مدال آور در سطوح ملی و بین المللی است که می بایست در خصوص شناسایی ظرفیت های ورزشی، به خصوص بانک اطلاعاتی جامع امکانات و اماکن ورزشی و در دسترس قرار دادن آن به عموم مردم اقدام شود. وی معرفی مراکز ارائه خدمات و همچنین شناسایی استعدادهای ورزشی را از مهمترین و کاربردی ترین روش ها برای سوق دادن جامعه به سمت تحرک جسمی مفید و سلامتی با ورزش عنوان نمود.
ورزش بانوان باید جدی گرفته شود
عسگری همچنین به ضرورت برنامه ریزی برای توسعه فضاهای ورزشی مخصوص بانوان اشاره کرده و گفت: بدون شک، اگر در خانواده ای، مادر ، که نقشی تاثیرگذار در خانواده و  محوریت اصلی در تربیت فرزندان دارد، با ورزش عجین شود، کل آن خانواده به ورزش علاقمند خواهند شد. لذا برای نیل به سوی جامعه ای سالم، می بایست فضا را برای فعالیت های ورزشی بانوان فراهم نماییم. وی همکاری و هماهنگی میان دستگاه های متولی، به خصوص ورزش و جوانان و شهرداری ها رادر نهادینه کردن ورزش بسیار با اهمیت دانسته و گفت: دستگاه های متولی می توانند با مشارکت بخش خصوصی و یا واگذاری امتیاز به سرمایه گذاران ، در جذب سرمایه گذار در بخش ورزش به خوبی عمل نمایند.
کرج به «مسیر سلامت» نیاز دارد
معاون فرماندار کرج، در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: کرج، نیازمند مشخص نمودن مسیرهایی برای پیاده روی است. وی تصریح کرد: همانطور که نصب وسایل ورزشی در پارک ها و بوستانها ، توانسته است با استقبال عمومی مواجه شود، در صورت تعریف و مشخص نمودن مسیر مشخص برای پیاده روی در شهرهای مختلف شهرستان کرج، مسلماً مردم به سوی پیاده روی های منظم و ورزش های همگانی در این مسیرها سوق داده می شوند.
سرانه فضای ورزشی  در کرج چهل سانتی متر است
عسگری، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج، گفت: سرانه ورزشی کلانشهر کرج، تنها چهل سانتی متر است که در مقایسه با سرانه فضای ورزشی کشور که 68 سانتی متر است، بسیار کمتر است.
وی در ادامه تصریح کرد در شرایطی که سرانه کشور نیز با استاندارد های جهانی فاصله بسیاری دارد، در کرج،حتی در مقایسه با سایر استان های کشور نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستیم.
عسگری، با تاکید بر ارتباط مستقیم میان شاخص های سلامت و ورزش در جامعه، گفت: هرچه تعداد ورزشکاران در جامع بیشتر شود، میزان مواجهه با بیماری ها کمتر می گردد. وی کم تحرکی ناشی از زندگی مدرن و استفاده از تکنولوژی را بسیار خطرناک توصیف کرده و از مسئولین خواست راه را برای فعالیت بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بیش از پیش هموار نمایند.  
معاون فرماندار کرج، در پایان از مدیر ورزش و جوانان شهرستان کرج خواست تا برای حصول نتایج کاربردی و مفید، جلسات شورای ورزش شهرستان به صورت منظم و ماهیانه برگزار شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن