تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802977314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد نفت كشور ظرف چهار سال آينده افزايش پيدا مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۹:۱۸ق.ظ)
زنگنه: توليد نفت كشور ظرف چهار سال آينده افزايش پيدا مي كند وزير نفت با توجه به طرح توسعه يكپارچه ميدانهاي مشترك نفتي غرب كارون گفت: با تصويب اين طرح توليد نفت كشور ظرف چهار سال آينده افزايش پيدا مي كند.
به گزارش خبرگزاري موج، بيژن زنگنه در جلسه شوراي اقتصاد، كه درآن طرح توسعه يكپارچه ميدانهاي مشترك نفتي غرب كارون با هدف توليد روزانه حدود ۵۵۰ هزار بشكه نفت و احداث خط لوله انتقال نفت و پايانه هاي صادراتي در بنادر بهرگان و جاسك به تصويب رسيد، گفت: با تصويب اين طرح توليد نفت كشور ظرف چهار سال آينده افزايش پيدا مي كند.
وزير نفت در اين جلسه به ارائه گزارشي از طرح توسعه يكپارچه ميدانهاي مشترك نفتي غرب كارون و احداث خط لوله انتقال نفت خام و پايانه هاي صادراتي در بنادر بهرگان و جاسك پرداخت و گفت: طرح توسعه ميدان نفتي غرب كارون بزرگترين برنامه توسعه‌اي وزارت نفت است.
زنگنه با بيان اين كه اين ميدان يكي از بزرگترين و مهمترين ميدانهاي نفتي در كشور به شمار مي رود، افزود: با اجراي اين طرح شاهد افزايش ظرفيت توليد نفت كشور خواهيم بود.
وي همچنين در مورد طرح تكميل شبكه گازرساني كشور افزود: با اين كار علاوه بر افزايش رفاه شهروندان، شاهد صرفه جويي در مصرف ميلياردها ليتر انواع سوخت مايع خواهيم بود كه نتايج مثبت زيست محيطي فراواني نيز در بر خواهد داشت.
طرح توسعه يكپارچه ميدانهاي مشترك نفتي غرب كارون با هدف ايجاد ظرفيت توليد روزانه 550 هزار بشكه نفت و با سرمايه گذاري 15.2 ميليارد دلار قرار است با زمانبندي اجرا طي 4 سال و بازپرداخت تا سال 1400 به انجام برسد.
طرح گازرساني به باقيمانده شهرها و روستاها از طريق خط لوله، سي ان جي، و ديگر روشها نيز با سرمايه گذاري حدود 4.7 ميليارد دلار قرار است به بيش از 2 ميليون و 360 هزار خانوار شهري و روستايي گازرساني كند. در اين طرح به باقيمانده شهرها و روستاهاي كشور كه حداقل داراي20 خانوار و يا 100 نفر ساكن هستند گازرساني مي شود.
همچنين اسحاق جهانگيري در ابتداي اين جلسه اين طرح را از مهمترين تصميمهاي دولت در ارتباط با ميدانهاي مشترك نفتي دانست و اظهار اميدواري كرد با اجراي اين طرح شاهد تحول در پارس جنوبي و ميدانهاي مشترك نفتي باشيم.
معاون اول رئيس جمهور همچنين با اشاره به تصويب طرح گازرساني به باقيمانده شهرها و روستاهاي سراسر كشور در اين جلسه، اظهار داشت: تكميل شبكه گازرساني به شهرها و روستاهاي كشور برگي زرين و از افتخارهاي بزرگ جمهوري اسلامي ايران به شمار مي رود كه براساس آن همه مردم از پايتخت تا دورافتاده ترين روستاهاامكانات يكسان براي بهره برداري از گاز طبيعي خواهند داشت.
در ادامه اين جلسه درخواست وزارت نيرو مبني بر واگذاري اوراق مشاركت براي اجراي طرح هاي بخش آب به ارزش 7540 ميليارد ريال مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از ارائه توضيحات لازم به تصويب رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن