تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813195499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسليت يونسي به واسطه درگذشت پيشواي مذهبي صابئين مندايي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۸ب.ظ)
تسليت يونسي به واسطه درگذشت پيشواي مذهبي صابئين مندايي ايران دستيار ويژه رييس جمهوري در امور اقوام و اقليت هاي مذهبي، در پيامي ضمن تسليت رحلت پيشواي مذهبي صابئين مندايي ايران تصريح کرد: مرحوم طاووسي بزرگ،عاشق دين و ميهن بود و بدين جهت ياد و خاطره آن عالم، ستودني و ماندگار خواهد بود.
به گزارش خبرگزارش موج، متن پيام حجت الاسلام والمسلمين علي يونسي به شرح زير است:

به نام خدا
إِنَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ هَادُواْ وَالنَّصَارَي وَالصَّابِئِينَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحاً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ (بقره/ ٦٢).
درگذشت روحاني عالي مقام صابئين مندايي ايران، مرحوم گنزورا جبار طاووسي را به همۀ صابئين و مومنان کشور، خصوصاً صابئين مندائي شهر اهواز، تسليت مي گويم.
وقتي عالم و دانشمندي از جهان مادي چشم فرو مي بندد، بر مردم آن ديار و سرزمين آسيبي مي رسد که هيچ امري جايگزين آن نتواند شد و امروز نيز عالم وارسته و روحاني برجسته اي از صابئين مندايي به ديار باقي شتافت که جامعه مندايي ايران را عزادار و مصيبت زده کرد.
شاهدان عادل و مومنان مندايي گواه خواهند داد که گنزوراي صابئين ايران، مرحوم طاووسي بزرگ، عاشق دين و ميهن بود و بدين جهت ياد و خاطره آن عالم فرزانه، ستودني و ماندگار خواهد بود. تربيت جامعه صابئين مندايي مومن، مهربان و معتدل و همچنين تقديم ده ها شهيد و ايثارگر مندايي، در جنگ تحميلي به ايران عزيز، نشانه ديگري است بر بي بديل بودن آن عالم فقيد.
اينجانب از طرف رئيس جمهور محبوب جمهوري اسلامي ايران؛ دکتر حسن روحاني، رحلت پيشواي مذهبي صابئين مندايي ايران را به همۀ عاشقان و مومنان، تسليت مي گويم و از درگاه پروردگار متعال، براي آن مرحوم علو درجه و رحمت واسعه و براي بازماندگان صبر و شکيبايي، مسئلت دارم.

علي يونسي
دستيار ويژه رييس جمهور
در امور اقوام و اقليت هاي ديني و مذهبي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن