تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803906409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر جبهه پایداری ‌همدان: فتنه‌گران حیثیت نظام اسلامی را به چالش کشیدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر جبهه پایداری ‌همدان:
فتنه‌گران حیثیت نظام اسلامی را به چالش کشیدند
دبیر جبهه پایداری در همدان گفت: فتنه‌گران هشت ماه کشور را در آشوب نگاه داشتند، 70 میلیارد دلار به مردم خسارت زدند، حیثیت نظام اسلامی را به چالش کشیدند و 50 نفر را بدون دلیل کشتند.

خبرگزاری فارس: فتنه‌گران حیثیت نظام اسلامی را به چالش کشیدند



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی عصر امروز در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت حماسه 9 دی اظهار داشت: نظام اسلامی ماهیتی مبتنی بر مبنای دینی و الهی دارد و اصول آن بر پایه استقلال است. وی ادامه داد: نظام اسلامی بنا به فرمایش امام خمینی(ره) بر پایه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شکل گرفت که برخی به دنبال کمرنگ کردن نقش امام(ره) و از بین بردن این شعار هستند.
دبیر جبهه پایداری در همدان با تأکید بر اینکه بحث انرژی هسته‌ای بهانه‌ای در دست دشمن برای فشار به ایران است، عنوان کرد: دشمن انرژی هسته‌ای را بهانه کرده، اما در اصل با اساس انقلاب و نظام اسلامی مشکل دارد.
وی با اشاره به فتنه سال 60 بیان داشت: در آن سال دشمنان افرادی را مقابل امام(ره) علم کردند تا آن جا که قائم مقام رهبری مقابل ایشان ایستاد.
فلاحی ادامه داد: آنهایی که امروز خاطرات منتظری را پخش می‌کنند؛ بیایند رنج‌نامه سیداحمد خمینی را بخوانند و در جریان نامه‌های امام به منتظری قرار بگیرند، چرا نمی‌گذارند دانشجویان و مردم در جریان اخباری قرار بگیرند و بدانند که آن روز چه بر سر امام امت آوردند؟
وی افزود: جریان سال 68 فتنه‌ای بود که به تعبیر وزیر اطلاعات وقت می‌رفت تا نظام اسلامی را بعد از دو سال تقدیم دشمن کند که رهبر با هوشیاری به دشمنان و منافقان فرمودند «آنان که سیاست نمی‌دانند کنار روند و به درس خود مشغول شوند.»
دبیر جبهه پایداری در همدان با اشاره به وقایع فتنه 78 عنوان کرد: این واقعه در حالی رخ داد که نظام اسلامی در اوج قدرت بود و دشمنان تحمل این قدرت‌نمایی نظام اسلامی را نداشتند. وی با بیان اینکه فتنه 78 با هدف بازگشت آمریکا به ایران انجام شد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جریان فتنه سال 78 فرمودند خواب برگشتن آمریکا به ایران را از سرتان بیرون کنید که با تدبیر رهبری این فتنه نیز در نطفه خفه شد.
فلاحی با اشاره به وضعیت ایران قبل از فتنه 88 بیان داشت: قبل از فتنه 88 به دلیل قدرت بالای ایران در صحنه جهانی و احساس خطر دشمنان رییس جمهور آمریکا نامه‌های زیادی به رهبر معظم انقلاب مبنی بر مذاکره نوشتند که رهبری به آنان جوابی ندادند.
فلاحی ادامه داد: اتحادیه اروپا به ایران التماس می‌کرد و این‌ها همه ناشی از قدرت برتر ایران بود چرا که بعد از گذشت 35 سال از انقلاب 85 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده بودند و دشمنان از این امر راضی نبودند.
وی عنوان کرد: دو روز قبل از انتخابات آشوب‌های خیابانی برپا شده بود و انتخابات و نتیجه آن بهانه بود چرا که دشمن قبل از آن برای ایجاد شورش و فتنه در ایران برنامه‌ریزی کرده بود.
دبیر جبهه پایداری در همدان افزود: بنده اسم نمی‌آورم که چه کسانی آن روز مردم را به اغتشاش در خیابان دعوت می‌کردند که امروز هم هستند؛ برنامه و هدف و راهبردهای آنان چه بود؟ و امروز همان اهداف با چه وسیله دیگری دارد دنبال می‌شود؟
وی تصریح کرد: فتنه‌گران هشت ماه کشور را در آشوب نگاه داشتند، 70 میلیارد دلار به مردم خسارت زدند، حیثیت نظام اسلامی را به چالش کشیدند و 50 نفر را بدون دلیل کشتند.
فلاحی با اشاره به اینکه 9 دی باید زنده نگه داشته شود بیان داشت: دشمن درصدد است از همان جا که ضربه خورده از همان جا نیز ضربه بزند و می‌خواهد با افزایش تحریم‌ها مردم را در مقابل حاکمیت قرار دهد.
وی با بیان اینکه دشمن کاری از پیش نخواهد برد، گفت: در مقابل این همه فشار و تحریم گفتمان رهبری گفتمان انقلاب و مقاومت است و اجازه نمی‌دهد دشمن به ایران دست‌درازی کند.
دبیر جبهه پایداری در همدان با تأکید بر اینکه امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار است، ابراز داشت: باید مراقب باشیم به مردم فشار نیاید و آنان را نیز در جریان امور قرار دهیم. وی افزود: مردم ما باید بدانند در عرصه دیپلماسی خارجی چه می‌گذرد چرا که این حق مردم ما است.
انتهای پیام/89007/ش40

93/10/08 - 18:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن