تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف راز عکس رزمندگان سپاه در مرز اسرائیل


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


به گزارش یا لبنان:
کشف راز عکس رزمندگان سپاه در مرز اسرائیل
 همین تصاویر یک هفته و نیم پیش بر روی سایت این نیروی نظامی بدون سانسور قرار گرفته بوده است.



  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه خبری یا لبنان (YaLibnan) به نقل از رسانه های اسرائیلی گزارش داد نظامیان ایران تصاویری از رزمندگان خود را درمرز اسرائیل و با پیام «به یاری خدا آنها را زیر پا له می کنیم» منتشر کرد.     این گزارش که بر اساس گزارش مؤسسه پژوهش رسانه خاورمیانه (MEMRI) واقع در واشنگتن تهیه شده، با مستندسازی تصاویر رزمندگان سپاه پاسداران اعلام داشته آن ها در مرز اسرائیل با لبنان در حال "انتظار کشیدن و وقت تلف کردن" هستند.    

    یا لبنان نوشت «اطلاعات اولیه، نشان می دهد این عکس ها دو ماه پیش در ماه اکتبر گرفته شده اند که به تازگی و با زیرنویس «به اسرائیل منحوس رسیدیم» و «سربازان جمهوری اسلامی در مرز فلسطین اشغالی» در حساب توئیتر مرتبط با سپاه پاسداران منتشر شده اند.»     به گزارش این پایگاه، «با این که چهره این رزمندگان برای جلوگیری از شناسایی مخدوش شده است، گزارش MEMRI اذعان داشته همین تصاویر یک هفته و نیم پیش بر روی سایت نیروی نظامی ایران بدون سانسور قرار گرفته بود.»    

    بنا به گزارش مؤسسه MEMRI، سایت های نیروی نظامی ایران تصاویری از رزمندگان حاضر در بعلبک و وادی البقاع در جنوب لبنان انتشار دادند که در کنار آن ها نوشته شده «ما به مهد فساد، اسرائیل منحوس، نزدیک شده ایم. ما به یاری خدا بدن های آن ها را زیر پا می گذاریم.»      

  505



۰۸/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن