تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای نشان عالی عملكرد عمران و سازه به شركت سرمایه گذاری مسكن جنوب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اعطای نشان عالی عملكرد عمران و سازه به شركت سرمایه گذاری مسكن جنوب خبرگزاری پانا:شركت سرمایه گذاری مسكن جنوب در دومین جشنواره بهره وری و بهبود فضای كسب و كار موفق به دریافت تندیس نشان عالی عملكرد در حوزه عمران و سازه شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي ساعت 14:33

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید جلیل حجازی در حاشه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مقوله بهره وری اندیشمندان و بزرگان و تئورسین های زیادی مفاهیم و اصول بهره وری را مطرح نموده اند لیكن برای اجرایی نمودن افزایش بهره وری باید تفكر و نگرش بهره وری را حاكم نمود .
مدیر عامل شركت سرمایه گذاری مسكن جنوب ابراز داشت: باید به این سمت حرکت کنیم كه این مفاهیم و اصول را در عملكرد زیر مجموعه های تحت مدیریت مان به كار بگیریم.
وی گفت: باید باور و دغدغه افزایش بهره وری را در مجموعه های اقتصادی کشور ایجاد كرد.
حجازی افزود: در نگاه فردی و سازمانی و ملی در خیلی از موارد ، عملكرد یك مجموعه با اصول بدیهی افزایش بهره وری در تقابل است .
وی تصریح کرد: در نگاه ملی و كشوری افتتاح پروژه های نیمه تمام در تقابل كامل با موضوع بهره وری است.
حجازی خاطرنشان کرد: انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی را كه مرجع طرح آمایش و چشم انداز كشور است ، اقدامی در تقابل با اهدافی مانند بالا بردن راندمان بهره وری بود.
و ی بیان کرد: باید عواقب عدم توجه به این موضوعات كه كاهش بهره وری را در پی دارد، مورد توجه قرار دهیم .
مدیر عامل شركت سرمایه گذاری مسكن جنوب ادامه داد: در بخش بهره وری به موضوع آموزش و مدیریت آموزش به خوبی پرداخته نشده است.
وی گفت : در بنگاه های مهم اقتصادی، ضعف بزرگ نبود نیروهای آموزش دیده و كارآمد است تا جایی كه مشاهده می كنیم نیروهای دانشگاهی پس از پایان تحصیلات آموزشی مجبور به گذراندن دوران فنی و حرفه ای هستند .
حجازی در ادامه با تاكید بر نبود فضای رقابتی سالم در بخش كسب و كار ابراز داشت: بین بخش های خصوصی و دولتی باید فضای رقابتی سالمی شكل بگیرد كه این فضای رقابتی نقش كلیدی در بهبود شاخص های بهره وری در فضای كسب و كار دارد.
مدیر عامل سرمایه گذاری مسكن جنوب تصریح کرد: در برخی موارد مسایلی مانند اقتصاد اجتماعی و اقتصاد سیاسی بر كارایی بنگاه های اقتصادی اثرگذار است.
وی بیان کرد: باید برای مدیریت این فرآیندها ، برنامه ریزی های علمی و مدبرانه صورت بگیرد وآنچه اهمیت دارد شناخت عوامل منفی در كاهش بهره وری است و باید پس از شناخت این عوامل به كمرنگ كردن آن پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شركت سرمایه گذاری مسكن جنوب این همایش در راستای تلاش برای فرهنگ سازی بهره‌وری و ایجاد فضای رقابتی و معرفی و قدردانی از چهره‌های شاخص ملی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و رییس مجمع عالی توسعه بهره وری، سید حمید کلانتری معاون امور وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، داود محمدی نایب رییس اول کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، حسین حاجیان رییس انجمن رییس انجمن ملی بهره وری ایران،سید جلیل حجازی مدیر عامل سرمایه گذاری مسكن جنوب و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس و مسوولان کشور برگزار شد و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب موفق به اخذ تندیس نشان عالی عملكرد در حوزه عمران و سازه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن