تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشديد نظارت بر داروخانه هاي دامپزشکي در قوچان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۳۹ب.ظ)
تشديد نظارت بر داروخانه هاي دامپزشکي در قوچان هادي باروئي يکي از کارشناسان واحد مبارزه شبکه دامپزشکي قوچان از تشديد نظارت بر داروخانه هاي دامپزشکي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان دامپزشکي قوچان،رئيس شبکه دامپزشکي قوچان با اشاره به اهميت نظارت بر مکان هاي عرضه داروهاي دامي گفت : در راستاي نظارت بر اجراي ماده 10 قانون سازمان دامپزشکي کشور و همچنين جلوگيري از توزيع بي رويه و بدون نسخه دارو ، طرح تشديد بر نظارت داروخانه هاي شهرستان اجرا شد.
عليرضا قدرتي ضمن اشاره به عارضه مقاومت دارويي در برابر آنتي بيوتيک ها افزود : امروزه يکي از مهمترين معضلات بهداشتي در جوامع دامي مصرف خودسرانه و مقاومت به داروهاي آنتي بيوتيکي است که اين مساله باعث بي تاثير شدن اين گونه داروها شده که يک تهديد جدي سلامت جمعيت دامي مي باشد.
در پايان وي در جهت جلوگيري از اين عارضه بيان کرد : اين امر به علت در خواست دامداران براي تجويز بدون برنامه دارو مي باشد که بايد فرهنگ مردم در اين زمينه ارتقاء يابد به گونه اي که دامداران بايد تنها به تجويز دامپزشکان اعتماد کرده و از مصرف خودسرانه دارو خودداري کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن