تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای جمهوری اسلامی ایران بیسوادی عیب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه زنجان: برای جمهوری اسلامی ایران بیسوادی عیب است خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برای جمهوری اسلامی ایران بیسوادی عیب است، انسداد مبادی بیسوادی در این استان باید جدی گرفته شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي ساعت 13:31

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله علی خاتمی روز دوشنبه در دیدار با معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: برای جمهوری اسلامی ایران بیسوادی عیب است و اینکه رژیم های گذشته در بیسوادی افراد مقصر بوده اند حق است اما مقصر دانستن آنها، مشکلی را حل نخواهد کرد. وی یادآورشد: برنامه های ناموفق گذشته در راستای باسوادی بیسوادان نباید تکرار شود بلکه عرصه ها و برنامه های جدیدی در راستای باسواد کردن بیسوادان تعریف شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عده ای از آموزشیاران نهضت سوادآموزی بعد از شش تا 10 سال فعالیت انتظار استخدام در آموزش و پرورش داشتند و این مهم به این دستگاه تحمیل می شد.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: برخی، این مورد را به جهت اینکه نیروهای استخدام شده نهضت سوادآموری در آموزش و پرورش از دوره های آموزشی مورد نیاز برخورداد نبوده اند خسارت تلقی می کنند. 

ایشان تاکید کرد: شناسایی اولیای بیسواد روش خوبی است که در این خصوص معلمان بازنشسته و معلمانی که در ساعاتی از روز برنامه درسی ندارند اقدام به آموزش این دسته از افرد کنند.

وی گفت: باسوادی تنها به گروه سنی 10 تا 49 سال محدود نشود بلکه برنامه ای هم برای افراد 50 سال به بالا اندیشیده شود چرا که این مهم نیز در رشد و تعالی جامعه تاثیر گذار خواهد بود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این دیدار گفت: 423 نفر در گروه سنی 10 تا 20 سال بیسواد هستند که 80 درصد از این افراد دارای مشکلات ذهنی، جسمی و حرکتی هستند.

غفار سرداری افزود: چنانچه کسی بیسوادی به این دستگاه تعلیم و تربیت معرفی کند جایزه دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر گروه سنی 10 تا 49 سال افرادی که در سنین بالای 50 سال هستند می توانند در کلاس های سوادآموزی ثبت نام کرده و از نعمت سواد برخوردار شوند.

 سرداری اظهار کرد: از بدو تشکیل نهضت سوادآموزی در استان زنجان از سال 1359 تا پایان سال 1392، 109 هزار و 821 نفر در این استان باسواد شده اند. انتهای پیام/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن