تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسريع در ساخت 10 هزار و 577 کيلومتر از انواع راه ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۴ب.ظ)
آغاز فروش اوراق مشارکت با سود 22 درصد؛ تسريع در ساخت 10 هزار و 577 کيلومتر از انواع راه ها معاون وزير راه و شهرسازي گفت: در حال حاضر 10 هزار و 577 کيلومتر از انواع راه ها شامل 3 هزار و 980 کيلومتر راه آهن، هزار و 199 کيلومتر آزاد راه و 5 هزار 398 کيلومتر بزرگراه، راه اصلي و بهسازي در دست ساخت است که فروش اوراق مشارکت طرح احداث و بهسازي زيربناهاي حمل و نقل کشور در تسريع تکميل اين پروژه ها بسيار موثر خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي نورزاد تامين منابع مالي را مهمترين مشکل پيش روي اجراي پروژه هاي زيرساختي حمل و نقل دانست و افزود: با توجه به پتانسيل فني و مهندسي داخل کشور، تنها مانع تکميل پروژه هاي در دست اجرا کمبود اعتبارات است که با استفاده از روش هايي چون فروش اوراق مشارکت اين مانع برطرف و امکان تکميل اين پروژه ها وجود خواهد داشت.
وي لايحه بودجه پيشنهادي سال 1394 در توسعه زيربناهاي حمل و نقل را 27 هزار و 271 ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: بر اساس اهداف کمي سال 1394 قرار بر اين است تا هزار و 346 کيلومتر از انواع راه ها شامل 355 کيلومتر راه آهن، 96 کيلومتر آزادراه، 437 کيلومتر بزرگراه، 458 کيلومتر راه اصلي و بهسازي راه هاي موجود در صورت تامين اعتبار در سال آينده به بهره برداري برسد.
نورزاد يادآور شد: براي تکميل زيربناهاي حمل و نقل از اواخر سال 90 تا اواخر سال 92، 3 دوره اوراق مشارکت به فروش رفته است که 2 هزار و 700 ميليارد تومان اعتبار از اين دوره ها به پروژه هاي آزادراهي و راه آهن تزريق شده است.
معاون وزير راه و شهرسازي ادامه داد: مردم عزيزمان مي توانند با خريد اوراق مشارکت علاوه بر دريافت 22 درصد سود، در توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل نيز مشارکت کنند که در نهايت اين امر با توجه به نقش توسعه راه ها در توسعه اقتصادي به ارتقا کيفي شاکله هاي اقتصادي، اجتماعي، امنيتي و فرهنگي نقاط مختلف کشور منجر خواهد شد.
لازم به ذکر است اوراق مشارکت طرح احداث و بهسازي زيربناهاي حمل و نقل کشور به ارزش 500 ميليارد تومان از روز دوشنبه، 8 دي سال جاري، به مدت 3 روز کاري در شعب منتخب بانک تجارت سراسر کشور به فروش مي رسد، سود علي الحساب ساليانه اين اوراق 22 درصد، 4 ساله و قابل انتقال به غير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن