تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت بزرگراه 200 كيلومتري در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۲۰ق.ظ)
ساخت بزرگراه 200 كيلومتري در خوزستان مديركل راه و شهرسازي خوزستان از ساخت بزرگراه 200 كيلومتري در شمال استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، نصراله دهقاني، مديركل راه و شهرسازي خوزستان، در خصوص ساخت بزرگراه اهواز به ايذه، اظهار داشت: با ساخت باند دوم جاده اهواز به ايذه اين بزرگراه 200 کيلومتري احداث مي‌شود.
وي بابيان اينکه بزرگراه اهواز به ايذه در چند قطعه ساخته مي‌شود، گفت: اين مسير حدود ۲۰۰ کيلومتر طول دارد، پيش‌بيني مي‌شود که در ۴ تا ۵ قطعه ساخته مي‌شود و اين بستگي به اعتبارات تخصيص‌يافته دارد.
مديرکل راه و شهرسازي خوزستان در ادامه از ساخت نخستين قطعه از بزرگراه اهواز به ايذه خبر داد و عنوان کرد: قطعه بخش غيزانيه به سه‌راهي هفتگل مطالعاتش انجام‌شده و پيش‌بيني مي‌شود اين قطعه که ۵۰ کيلومتر است تا پايان امسال به مناقصه گذاشته شود.
وي اعتبار ساخت قطعه بخش غيزانيه به سه‌راهي هفتگل را يک‌صد ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: مدت‌زمان ساخت بزرگراه بخش غيزانيه به سه‌راهي هفتگل سه‌ساله پيشنهادشده است.
دهقاني ادامه داد: اگر اعتبارات لازم به‌موقع تخصيص داده شود در يک برنامه ۵ ساله همه قطعات بزرگراه اهواز به ايذه ساخته مي‌شود ولي تجربه نشان داده هميشه براي تأمين اعتبار مشکل‌داريم، بهترين حالت اين است که کار ساخت قطعاتي که تصويب مي‌شود و به آن اعتبار اختصاص مي‌يابد راه انجام دهيم.
وي در ادامه با اشاره به مزاياي ساخت بزرگراه اهواز به ايذه اظهار داشت: ساخت اين بزرگراه هم سرعت و هم ايمني رفت‌وآمد خودروها را بالا مي‌برد و تصادفات رانندگي را به حداقل مي‌رساند.
مديرکل راه و شهرسازي خوزستان بابيان اينکه يکي ديگر از مزيت‌هاي ساخت بزرگراه اهواز به ايذه صرفه‌جويي در وقت هموطنان است، تصريح کرد: با ساخت اين بزرگراه راه طول مسير تغيير نمي‌کند زيرا باند دوم در کنار جاده موجود ساخته خواهد شد.
وي توضيح داد: با احداث اين بزرگراه در کاهش مصرف سوخت صرفه‌جويي شده و ضريب ايمني محور نيز افزايش مي‌يابد.
خوزستان با برخورداري از پنج هزار و 150 کيلومتر راه اصلي و فرعي و 11 هزار کيلومتر راه روستايي ازنظر طول راه‌ها رتبه پنجم کشور را داراست














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن