تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813277996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرورش ماهی سفید در آب‌های شور یزد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


مدیر شیلات جهاد کشاورزی؛
پرورش ماهی سفید در آب‌های شور یزد
40هزار قطعه بچه ماهی سفید در روزهای گذشته در آب‌های شور شهرستان بافق رهاسازی شد.




به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از ایران،«محمدعلی مبینی»، مدیر شیلات جهاد کشاورزی یزد با اشاره به اینکه آب‌های شورمنطقه دارای شرایط مناسبی برای پرورش این‌گونه ماهی هاست، گفت: در 2 سال گذشته 100 هزار قطعه بچه ماهی سفید یک گرمی در استخرهای مذکور رهاسازی شد که خوشبختانه رشد خوبی داشته‌اند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: هم‌اکنون میانگین وزنی ماهی‌ها، بالای یک کیلوگرم است که این موضوع موجب خشنودی متولیان امر در سازمان شیلات ایران شده است.
پایش زیست محیطی کارگاه‌های ماسه شویی دزفول
دزفول - خبرنگارایران پایش زیست محیطی کارگاه‌های تولید شن و ماسه در دزفول، توسط اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان شروع شد.
فرهاد قلی‌نژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول در این خصوص گفت: به همین منظور کارشناسان این اداره ضمن بازدید از کارگاه‌های ماسه شویی، الزام‌های زیست محیطی شامل دارابودن آبپاش‌های کنترل‌کننده غبار، میزان فضای سبز و پساب‌های خروجی را کنترل می‌کنند. گفتنی است، دزفول دارای 50 واحد ماسه شویی و تولید شن و ماسه است که کنترل آلایندگی آن‌ها بویژه گرد و غبار ضرورت دارد.
طرح قطب‌پرورش گوزن خاورمیانه در چالوس
جنگل‌های شهرستان چالوس، قطب پرورش گوزن در خاورمیانه می‌شود.
محمد ناصر زندی، فرماندار چالوس در این باره گفت: یک سرمایه‌گذار برای پرورش گوزن در این منطقه اعلام آمادگی کرده و سازمان حفاظت محیط زیست نیز با این طرح موافقت کرده است. به گزارش مهر، وی افزود: این طرح در ۱۵۰ هکتار منطقه جنگلی اجرا می‌شود که در قالب آن هم گوزن پرورش داده می‌شود و هم شکارگاه ایجاد خواهد شد. طرح پرورش و شکارگاه گوزن، ۲۰۰ شغل ایجاد و به جذب گردشگر نیز کمک می‌کند.
شناسایی زیستگاه جدید سمندر «امپراتور» در خوزستان
سمندر لرستانی (امپراتور) برای دومین بار در منطقه حفاظت شده «شیمبار» خوزستان، مشاهده و شناسایی شد. وحید شالویی، مسئول منطقه حفاظت شده شیمبار گفت: این گونه نادر در شهرستان اندیکا مشاهده و به ثبت رسیده است. مردم این منطقه به خاطر رنگ پوست آن لقب گاپیسه- گاو سیاه و سفید به این جانور داده‌اند. وی ادامه داد: با پیگیری‌های محیط‌بانان منطقه حفاظت شده شیمبار و گزارش‌های مکرر اهالی منطقه مبنی بر رؤیت و وجود سمندر امپراتور، از منطقه مذکور بازدید کردیم که در این بازدید در ارتفاع 800 متری از سطح دریا تعدادی سمندر امپراتور مشاهده شده است.   2019
 



۰۸/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن