تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده وزارت آموزش و پرورش از طرح برون سپاری مدارس ابتدایی روستایی با


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده وزارت آموزش و پرورش از طرح برون سپاری مدارس ابتدایی روستایی با خبرگزاری پانا: روزبهانی نماینده وزارت آموزش و پرورش به همراه روشن معاون آموزش ابتدایی و مهماندوست کارشناس مسئول مشارکتها از اجرایی شدن طرح برون سپاری در آموزشگاه های ابتدایی بازدید کردند .
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي ساعت 10:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، روز بهانی با توجه به اهمیت اجرایی شدن این طرح در سال آینده گفت: این طرح در راستای هدف مشارکت مردمی در آموزش وپرورش است.با توجه به حمایت های مالی دولت از این طرح، باید آموزش و پرورش در این مراکز از کارایی و اثربخشی زیادی برخوردار باشد.
وی افزود: با توجه به مشخص بودن اعتبارات اختصاصی در این طرح باید مؤسسین مراکز که در اجرای این طرح مشارکت دارند، در زمینه تجهیزات آموزشی ،گرمایشی، اهداء جوایز ، ایجاد زمینه لازم برای پرورش خلاق دانش آموزان و تمای  امور آموزشی و پرورشی کوشا باشند .
روشن معاون آموزش وابتدایی آموزش وپرورش بجنورد ضمن بازدید از کیفیت آموزشی تأکید کرد: همکاران بر آموزش و پرورش دانش آموز خلاق کوشا باشند و با تمام توان به شناسایی و کشف استعدادهای پنهان را شکوفا کنند و با توجه به امکانات آموزشی و در اختیار داشتن برد و کلاس هوشمند در پرورش این استعداد ها برای سرفرازی ایران اسلامی کوشا باشند .
وی افزود: با توجه به ارزشیابی کیفی در این مقطع برنامه ای مدون و طرح درس سالانه و روزانه داشته باشند تا بتوانند دانش آموزان را در طی سال تحصیلی مورد ارزیابی و سنجش قرار دهند و به تهیه پوشه کار برای هریک از دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن