تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819431651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه مشارکت حداکثری در پرسش مهر 15 فراهم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش شهرستان ملکشاهی : زمینه مشارکت حداکثری در پرسش مهر 15 فراهم شده است خبرگزاری پانا: الیاس جهانی گفت : فضا سازی لازم برای پاسخگوئی دانش آموزان به سوال ریاست جمهور با عنوان ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست، هرکدام از ما چگونه از آب های ایران، می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم ؟ در سطح مدارس و مراکز آموزشی این شهرستان فراهم شده است .
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي ساعت 09:31

خبرگزاری پانا+

یه گزارش خبرگزاری پانا؛ الیاس جهانی در نشست هماهنگی کمیته اجرایی پرسش مهر پانزدهم گفت: فضا سازی تبلیغی مناسب برای مشارکت دانش آموزان شهرستان ملکشاهی در پرسش مهرپانزدهم فراهم شده است. وی افزود : با بهره گیری از توان تخصصی همکاران فرهنگی و نیز برنامه ریزی مطلوبی که برای تببین زوایای پرسش مهر پانزدهم فراهم شده است شاهد استقبال خوب دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان ملکشاهی برای پاسخ به فراخوان رئیس جمهور خواهیم بود. جهانی تصریح کرد : فضا سازی لازم برای پاسخگوئی دانش آموزان به سوال ریاست جمهور با عنوان " ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست، هرکدام از ما چگونه از آب های ایران، می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم ؟ در سطح مدارس و مراکز آموزشی این شهرستان فراهم شده است. مدیر آموزش وپرورش ملکشاهی با بیان این مطلب که پرسش مهر یک فرآیند آموزشی مستمر است خاطر نشان نمود: طرح پرسش مهر برای تقویت روحیه تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان برنامه ای تاثیر گذار و مداوم است که از منظر آن شاهد بروز خلاقیت های خوب آینده سازان جامعه اسلامی برای تعالی و پیشرفت کشور خواهیم بود. وی اظهار امیدواری کرد که نتایج خوب و پیشنهادات مفید ارائه شده از سوی دانش آموزان در این راستا مبنای تصمیم گیریهای اجرایی مسئولین در سطوح مختلف قرار گیرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن