تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819083490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطرمرغ زنده غیربهداشتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اهواز؛
خطرمرغ زنده غیربهداشتی
محل‌های فروش مرغ زنده در ایذه جمع‌ آوری می‌شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛  رئیس اداره دامپزشکی ایذه گفت: با توجه به معضلات و تهدیدات بهداشتی در عرضه ، نگهداری و کشتار غیر مجاز مرغ در سطح شهرستان و با هماهنگی های صورت گرفته با دادستان به کلیه عرضه کنندگان نسبت به تخلیه انبارها و مغازه ها و دوره گردان مرغ زنده اخطار داده شد.

دکتر سیامک رضوان با اشاره به اینکه برخورد با واحدهای توزیع وکشتار غیر مجاز مرغ زنده جهت تامین سلامت شهروندان است ،افزود: متخلفین بهداشتی به مقامات قضایی معرفی شده اند و در این  مدت تعداد 22 مغازه فروش و انبار مرغ زنده پلمپ شده و 5 دستگاه خودرو حامل مرغ زنده که نسبت به توزیع غیر مجاز و غیر بهداشتی مرغ زنده اقدام می نمودند ، جهت توقیف به دادسرای عمومی معرفی شدند.

 رضوان در ادامه خاطرنشان کرد : با اقدامات صورت گرفته بسیاری از مغازه های فروش و کشتار غیر مجاز مرغ زنده به تغییر کاربری و فروش مرغ کشتار روز بسته بندی شده مجاز روی آوردند .

انتهای پیام/ز







تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن