تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین روز مسابقات والیبال لیگ برتر جوانان متین ورامین برد، نوین کشاورز از سد حریفان خود گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سومین روز مسابقات والیبال لیگ برتر جوانان
متین ورامین برد، نوین کشاورز از سد حریفان خود گذشت
در سومین روز مسابقات والیبال لیگ برتر جوانان در ارومیه، متین ورامین و نوین کشاورز از سد حریفان خود گذشتند.

خبرگزاری فارس: متین ورامین برد، نوین کشاورز از سد حریفان خود گذشت



به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر یکشنبه در سومین روز این مسابقات که در ورزشگاه شهیدان آهندوست ارومیه برگزار شد تیم‌های متین ورامین و نوین کشاورز از سد رقبای خود گذشتند.
در اولین بازی تیم‌های متین ورامین و مهر پارس فارس به مصاف هم رفتند که متین ورامین توانست در یک بازی نزدیک سه بر دو مهر پارس فارس را شکست دهد.
متین در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر 16، 25 بر 15 و 16 بر 14 پیروز شدند و تیم مهر پارس در ست‌های اول و سوم 25 بر 19 و 25 بر 21 نتیجه را از آن خود کرد.
تیم متین ورامین با یک برد و دو باخت تا کنون توانسته دو امتیاز کسب کند و مهر پارس فارس نیز با یک برد و دو باخت چهار امتیاز را در کارنامه دارد.
در دومین بازی تیم‌های نوین کشاورز و سایپا البرز در مقابل هم به میدان رفتند که سایپا توانست بازی را با نتیجه سه بر دو از آن خود کند.                      
 نوین کشاورز ست‌های اول و دوم را با نتایج 25 بر 22 برنده شد ولی سایپا ست‌های سوم، چهارم و پنجم را با نتایج 25 بر 21 ، 25 بر 10 و 15 بر 3 به سود خود پایان بردند و توانستند دو امتیاز بازی را کسب کنند.
تیم سایپا تا کنون توانسته با دو برد و یک باخت پنج امتیاز کسب کند و نوین نیز با دو برد و یک باخت در جدول هفت امتیازی شود.
انتهای پیام/61008/ی20       

93/10/08 - 00:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن