واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
با نزدیک شدن به پایان سال 2014 ،بهتر است که آن را کنار گذاشته و بر روی سال 2015 تمرکز کنیم.در ادامه می توانید آرزوهایی که سایت "gameinformer" خواهان برآورده شدن آنها در سال 2015 است را مشاهده کنید. "کارهایت را به درستی انجام بده وگرنه اخراج "نَــخواهـی" شد!!!"
در سال 2014 شاهد بازی های به اصطلاح "ناقص" زیادی بودیم.بیشتر عناوین با باگ های بزرگ به همراه سرور های منکسر و دارای نقص منتشر و لانچ شدند.ما با این مشکلات خو گرفته ایم چون وجود باگ در بعضی از بازی ها،عادی شده است و اگر بازی بدون باگ باشد باید تعجب کرد :) ! باگ ها و مشکلات بازی می توانند نظر و دید شما را نسبت به آن بازی 180درجه بگرداند.حتی کوچکترین مسائل مانند مشکلات ریز NPC های درون بازی و سرورها ، میتوانند تاثیر منفی بر روی تجربیات شما از یک بازی بگذارد.امیدواریم که در سال 2015، توسعه دهندگان و سازندگان بازی، قبل از انتشار کردن یک عنوان، آن را کامل بهبود سازند و این فکر را نکنند که گیمران، تست کننده های بازی از نظر کیفی و بصری هستند! سازندگان باید پایبند به اصول باشند، گیمپلی را بهبود بخشند، باگ ها را برطرف نمایند و زیر ساخت های بازی را به درستی تکمیل و بهبود سازند. با انجام این کار،گیمران وقت بیشتری را صرف لذت بردن از بازی میکنند بجای اینکه بنشینند و پچ های مختلف را جهت بهبود بازی دانلود کنند...! "انتظارِ با ارزش"
همه ی توسعه دهندگان، بازی های ناتمام و ناقص (از نظر کیفی و بصری) خود را در سال 2014 منتشر نکردند :) عناوین بزرگی مانند Evole ، The Witcher 3 ، The Order و Batman:Arkham Knight تا سال 2015 تاخیر خوردند تا تجربه ی بهتری از بازی را برای گیمران به ارمغان بیاورند. امیدواریم تاخیر های عناوین نام برده و بازی های تاخیر خورده ی دیگری مانند Battleborne چیزهای با ارزشی را به بازی اضافه کند. نه فقط بخاطر اینکه بخواهیم بازی های بزرگ و بدون مشکل را تجربه کنیم، بلکه به دیگر شرکت های بازیساز ثابت شود که تاخیر خوردن یک بازی برای حل مشکلات و برطرف کردن باگ های آن ، بهتر از انتشار آن با کلی باگ و مشکلات است. فهمیدن اینکه شما مجبور می شوید تا برای تجربه ی بازی مورد نظرتان بیشتر از آنچه که فکر کردید، انتظار بکشید، هیچگاه آسان نیست ولی فکر میکنیم که بیشتر گیمران ازاین موضوع آگاه اند که این انتظار ارزشش را دارد، اگر واقعا این تاخیر ها برای برطرف سازی مشکلات بازی باشد. امیدواریم مدیران و سرمایه گذاران صنعت گیم این موضوع را درک کنند و مد نظرشان قرار دهند. "عناوین قدیمی ، عناوینی جدید"
همه ی گیمران تجربه ی یک بازی هیجان انگیز با داستان جذاب را دوست دارند و امیدواریم که با وجود سیستم های نسل جدید ، IP های جدید و نوآورانه در سال بعد معرفی و عرضه شوند. اگرچه، خواستار بازگشت بعضی از بازی های قدیمی نیز هستیم. بیشتر گیمران منتظر این هستند که بازی "Half-Life 3" منتشر شود، ولی بازگشت "Fallout" نیز شکوهمند خواهد بود، اینطور نیست؟ سال 2015 می تواند با ادامه ای بر داستان "Red Dead Redemption" و یا برداشتی جدید از "Left4Dead" پر زرق و برق شود! بهرحال امیدواریم که بتوانیم "No Man"s Sky" که یک بازی جدید در ایده است را در سال 2015 تجربه کرد. "زیباتـــر؟ نه، هوشمندتر"
بله، بله همه از این موضوع آگاه هستیم که سیستم های نسل جدید قادر به ارائه و نمایش گرافیکی خیره کننده هستند. رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60fps هر دو عالی هستند، ولی امیدواریم که در سال 2015 شاهد این موضوع باشیم که سازندگان از تمام قدرت سیستم های نسل هشتمی برای ساخت یک بازی با گیمپلی ای هوشمند و جذاب استفاده کنند نه فقط برای ساخت تصاویر و گرافیک ارتقا یافته. سیستم "Nemesis" در بازی "Shadow of Mordor" هیجان انگیز ترین موردی بود که در سال 2014 شاهد آن بودیم. [[ سیستم Nemesis : این سیستم به طور تصادفی "Uruk" هایی را به شما معرفی خواهد کرد که هر کدام از آن ها رفتار و شخصیت خاص و منحصر به خود را دارند و به نوع مبارزه و حمله "Talion" عکس العمل خاص خود را نشان می دهند! ]] از طرفی می توان از بازی "Minecraft" - که توسط یک نفر توسعه یافت و تا 2/5 میلیارد دلار فروش کرد- نام برد که گیمران را تشویق به تجربه ای نو همراه با گیم پلی خاص خود کرد. بهرحال امیدواریم که سال 2015 با نمایش بازی هایی با سیستم ها و مکانیزم هوشمندتری در بازی ها و گیمپلی شان، ما را به وجد آورد. آرزو ها و خواسته های بزرگ شما در سال 2015 از صنعت گیم و سازندگان چیست؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
4 ساعت پيش
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]