تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802506580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین: برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای زنان در شناسایی توانمندی آن‌ها مؤثر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:
برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای زنان در شناسایی توانمندی آن‌ها مؤثر است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای زنان در آینده‌ای نزدیک گفت: با برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای زنان، توانمندی بانوان در عرصه اقتصادی شناخته می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای زنان در شناسایی توانمندی آن‌ها مؤثر است



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه ساماندهی برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای زنان عصر امروز با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و نمایندگانی از ادارات استان در استانداری این شهر برگزار شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به اقتصاد مقاومتی و برگزاری نمایشگاه در این راستا اظهار کرد: نمایشگاه منطقه‌ای زنان به صورت ملی بوده و استان البرز میزبانی این نمایشگاه را بر عهده دارد.
طاهره بیگم سیدی در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه اهداف جدی و مهمی مطرح است چراکه توانمندی‌های زنان در عرصه اقتصادی به نمایش گذاشته می‌شود و کمیته بانوان استانداری قزوین سعی دارد تا با شناخت این توانمندی‌ها در جهت تقویت آن گام بردارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در خصوص وظایف قزوین به عنوان استان میهمان نمایشگاه بیان کرد: وظیفه‌ای که در قزوین به عنوان استان میهمان تدارک دیده شده است، شناسایی افراد توانمند و طرح‌ها و فعالیت‌های آن‌ها در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و هنرهای دیگر و معرفی این افراد به استان میزبان برای تهیه و تدارک غرفه و حضور آن‌ها در نمایشگاه یاد شده است.
این مسئول ادامه داد: مسئولیت برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای زنان بر عهده وزارت صنعت بوده که در این راستا هماهنگی‌های اولیه با استان البرز و قزوین انجام شده است.
سیدی با اشاره به بودجه نمایشگاه اظهار کرد: اطلاعات لازم در خصوص  بودجه نمایشگاه از سوی وزارت صنعت و معدن به استانداری و کمیته بانوان قزوین ارائه نشده است و ما نمی‌توانیم تصمیم جدی بگیریم؛ ستاد دهه فجر نیز بودجه تبلیغاتی و اجرایی لازم را ندارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: تهران و وزارت کشور از مدیران شرکت‌های نیرو، برق و آب انتظار استفاده از فرصت، فرهنگ‌سازی و نقش‌آفرینی در مصرف بهینه انرژی بین مردم توسط پرسنل و ارائه بسته‌هایی در این نمایشگاه دارد.
وی در پایان یادآور شد: در نخستین فرصت به دست آمده با اطلاعات کامل‌تری جلساتی را در خصوص نمایشگاه با مشاوران سازمان‌ها و ادارات استان دنبال خواهیم کرد و از مسئولان و مدیران سازمان‌ها و اداره‌ها می‌خواهم تا فعالیت‌های نمایشگاه را با همت و اهتمام بیشتری دنبال کنند.
گفتنی است؛ دستگاه‌های متولی در نمایشگاه شامل وزارت صنعت، معدن و تجارت با مسئولیت اصلی برگزاری نمایشگاه، کمیته امداد امام خمینی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان فنی و حرفه‌ای، اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی، صدا و سیما، سازمان محیط زیست، سازمان بهزیستی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان و کانون پرورشی و فکری کودکان استان هستند.
انتهای پیام/77014/غ30

93/10/07 - 17:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن