تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813310098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت روسيه بيش از يکصد ميليون دلار به صادر کنندگان سلاح اين کشور اختصاص داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۵۰ب.ظ)
کمک دولت روسيه به صادرکنندگان سلاح اين کشور دولت روسيه بيش از يکصد ميليون دلار به صادر کنندگان سلاح اين کشور اختصاص داد ديميتري مدودف نخست وزير روسيه دستور داد يکصد و ده ميليون دلار به شرکت هاي صادر کنندگان سلاح اين کشور براي پرداخت بخشي از سود وام اين شرکت ها به بانک هاي داخلي اين کشور در دو سال آينده پرداخت شود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج،پايگاه اينترنتي نخست وزير روسيه اعلام کرد اين کمک در سال 2015 پنجاه و چهار ميليون دلار و در سال 2016 پنجاه و شش ميليون دلار خواهد بود.
دولت روسيه تدابير مختلفي را براي حمايت از بانک ها و شرکت هاي داخلي به هدف حفظ ثبات مالي در بازارهاي اين کشور اتخاذ کرده است.
دولت روسيه به شرکت هاي صادر کننده سلاح متعهد شد بخشي از سود وام هاي اين شرکت ها را به بانک ها به ويژه بانک دولتي توسعه بپردازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن