تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کارگروه شبکه شاعا آذربایجانشرقی معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حکم معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری; رییس کارگروه شبکه شاعا آذربایجانشرقی معرفی شد خبرگزاری پانا: محمد مقدم واحد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز از سوی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رییس کارگروه استانی شبکه شاعا در استان آذربایجان شرقی منصوب شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۷ دي ساعت 13:56

خبرگزاری پانا+رییس کارگروه شبکه شاعا آذربایجانشرقی معرفی شد

  به گزارش خبرگزاری پانا، در قسمتی از حکم دکتر وحید احمدی آمده است: با توجه به نظام نامه ابلاغی شبکه آزمایشگاه های علمی ایران(شاعا)، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان رییس کارگروه استانی شبکه شاعا در استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. امید است با هماهنگی و همکاری سایر موسسات آموزشی و پژوهشی و فناوری آن استان در راستای سیاست های کلان علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و تقویت شبکه های ارتباطات ملی و فراملی میان دانشگاه ها، مراکز علمی، دانشمندان، پژوهشگران و بنگاه های توسعه فناوری و نوآوری داخلی و خارجی اهتمام ورزید.
یادآور می شود، شاعا با اهداف ایجاد بانک اطلاعات تجهیزات کشور، بسترسازی به منظور ایجاد آزمایشگاه‌های مرکزی، تعمیر و نگهداری و بازاریابی تجهیزات با مهندسی معکوس، ایجاد بانک تعمیرکاران خبره در کشور، برقراری نظام اچ.اس.ای در آزمایشگاه‌ها، بستر‌سازی لازم برایاخذ گواهینامه بین‌المللی استاندارد در تمام آزمایشگاه‌های عضو، برنامه‌ریزی برای خرید تجهیزات گرانقیمت و دارای فناوری بالا از طریق سرمایه‌گذاری استانی، برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از امکانات موجود در استان و ایجاد همکاری تعامل با آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های آزاد، علوم پزشکی و دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است.
بر پایه این گزارش، محمد مقدم واحد، مدرک دکتری خود را در رشته اصلاح نباتات از دانشگاه ایالتی آیوا در آمریکا دریافت کرده و چاپ 237 مقاله علمی و پژوهشی (83 عنوان در مجلاتISI)، ترجمه و تالیف 8 عنوان کتاب، اجرای 13 طرح پژوهشی، راهنمایی 112 پایان نامه کارشناسی ارشد و 17 رساله دکتری، ارایه 235 مقاله در کنفرانس های داخلی و خارجی (42 مقاله در کنفرانس های خارجی)، مشاوره 189 پایان نامه کارشناسی ارشد و 46 رساله دکتری، عضویت در 5 انجمن علمی و نیز جامعه استادان نمونه کشور، سردبیری مجله علمی پژوهشی Journal of Plant Physiology and Breeding و عضویت در هیئت تحریریه 6 مجله علمی پژوهشی را در کارنامه دارد.
انتخاب شدن به عنوان پژوهشگر نمونه آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز، محقق نمونه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، دو عنوان کتاب سال و کتاب قابل تقدیر دانشگاه تهران، معرفی به عنوان چهره تاثیرگذار علم زراعت و اصلاح نباتات از سوی انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران و انتخااب به عنوان پیشکسوت علم ژنتیک گیاهی کشور از طرف انجمن ژنتیک ایران، نخبه دانش ایران از سوی پایگاه استنادی جهان اسلامISCاز دیگردست آورد های علمی وی به شمار می رود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن