تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812963980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري تورهاي گردشگري موضوعي در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۰ب.ظ)
برگزاري تورهاي گردشگري موضوعي در تهران مدير توسعه گردشگري سازمان رفاه شهرداري تهران گفت: تمام فعاليت هايي که در مجموعه گردشگري شهر تهران آغاز شده است توسط بخش خصوصي انجام مي شود و شهرداري فقط زير ساخت ها را فراهم مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوذر حسيني، مدير توسعه گردشگري سازمان رفاه شهرداري تهران، در نشست رونمايي از نخستين اتوبوس گردشگري شهرداري تهران با بيان اين مطلب افزود: شهرداري در چند سال اخير بحث گردشگري را با رويکرد فرهنگي در اولويت کارهاي خود قرار داده است و بحث تورهاي گردشگري را با همکاري و هماهنگي با ميراث فرهنگي آغاز نموده است.
وي در ادامه تصريح کرد: تا الان بحث تورهاي شهري بوده است، اما؛ با نظر شهرداري تهران برنامه ريزي جهت تورهاي موضوعي؛ مذهبي، طبيعت گردي و ... نيز شروع شده و به زودي شاهد اين امر خواهيم بود.
حسيني با بيان اينکه در حال حاضر 20 آژانس با شهرداري تهران همکاري دارند، بيان کرد: يکي ديگر از کارهايي که برنامه ريزي براي شروع آن بيش از يک سال پيش شروع شده است بحث اتوبوس هاي گردشگري است، با توجه به تجربه کشورهاي اروپايي در اين موضوع ما هم لازم دانستيم به اين سمت و سو حرکت نماييم، اين امر ابتدا از شهر تهران شروع شده و سپس به ديگر استان ها تسري مي يابد.
مدير توسعه گردشگري سازمان رفاه شهرداري عنوان کرد: ابتدا برنامه ريزي شده بود که اتوبوس هاي گردشگري را وارد نماييم و صحبت هايي نيز در اين زمينه انجام شده بود، اما؛ شهردار تهران معتقد بود که بايد بخش خصوصي به اين موضوع وارد شود و شهرداري فقط به زيرساخت ها اکتفا کند، ما در اين زمينه دو راه حل داشتيم، اول اينکه براي وارد کردن اتوبوس هاي دو طبقه يک زمان طولاني بگذاريم و استانداردها را رعايت کنيم و دوم اينکه فعلا شروع کنيم و کم کم با اتوبوس هاي موجود روز به روز برنامه را گسترش داده و به سمت استانداردها حرکت کنيم و ما با ارزيابي هاي صورت گرفته گزينه دوم را انتخاب کرديم، البته مطمئنا اين برنامه مورد نظر شهرداري نخواهد بود، اما، براي شروع کار قدم بزرگي برداشته شده است.
ابوذر حسيني در پايان اظهار اميدواري کرد: با تلاش اصحاب رسانه و با اطلاع رساني خوب نواقص رفع شوند و به سمت استانداردها حرکت کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن