تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813227290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام ناظرين تاسيسات گردشگري به 21 استان کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۳۶ق.ظ)
اعزام ناظرين تاسيسات گردشگري به 21 استان کشور 16 گروه متشکل از ناظرين اداره کل نظارت و ارزيابي خدمات گردشگري با هدف بررسي خدمت رساني و کسب رضايتمندي گردشگران در نوروز 94 از ماه جاري به 21 استان کشور اعزام مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد معاون گردشگري در نشست با ناظرين آماده اعزام از سوي اداره کل نظارت و ارزيابي خدمات گردشگري، گفت: با توجه به اينکه ارزيابي و کنترل خدمات ارائه‌شده به گردشگران در طول سال يکي از اولويت‌هاي مهم سازمان به شمار مي‌آيد، لذا؛ در پي نظارت‌هاي انجام‌شده فصل‌هاي تابستان؛ ناظرين اعزامي به‌منظور بررسي وضعيت تأسيسات و مراکز گردشگري کشور پيش از نوروز 94، آماده اعزام به 21 استان کشور مي‌شوند.
وي با بيان اينکه 16 گروه نظارت از دي‌ماه لغايت اسفندماه سال جاري، خدمات نوروزي به مسافران را مورد ارزيابي قرار خواهند داد؛ گفت: با توجه به اينکه در دور نظارت‌هاي فصل تابستان خدمات گردشگري اغلب استان‌هاي سردسير و شمالي کشور بررسي‌شده‌اند، لذا؛ در سه ماه پاياني سال ساير استان‌ها همچون هرمزگان، فارس، بوشهر، خراسان رضوي و جنوبي، اصفهان، چهارمحال و بختياري، يزد، زنجان، مرکزي و تهران ارزيابي خواهند شد.
معاون گردشگري با اشاره به اينکه نظارت‌هاي موردنظر تکميل‌کننده ارزيابي‌هاي استاني به شمار مي‌آيد، گفت: ناظرين استاني به همراه مسوولين ارشد ادارات کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان‌ها خدمات ارائه‌شده از سوي کليه تأسيسات و مراکز گردشگري شامل دفاتر خدمات مسافرتي، مراکز اقامتي، پذيرايي و بين راهي را در طول سال نظارت مي‌کنند که اين اقدام با بازرسي‌هاي بخش ستادي اداره کل نظارت و ارزيابي خدمات گردشگري تکميل مي‌شود.
رحماني موحد همچنين به بازرسين اعزامي ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر اشاره کرد و گفت: اين بخش از نظارت نيز که به‌صورت تلفيقي توسط بخش ستاد مرکزي و ارگان‌هاي فرابخشي عضو انجام مي‌گيرد؛ نحوه خدمت‌رساني ستادهاي اجرايي خدمات سفر استان‌هاي کشور را پيش از فرا رسيدن نوروز 94 و نيز در حين تعطيلات مورد ارزيابي قرار مي‌دهند.
وي در ادامه خطاب به ناظرين اعزامي خواست تا نهايت تلاش و دقت خود را جهت ارزيابي خدمات ارائه شده به گردشگران و مسافران به کار بسته و اموري همچون نصب نرخ ارائه خدمات، دارا بودن مجوزهاي لازم، کنترل قراردادها، بررسي تعهدات تورهاي مسافرتي، مديريت نيروي انساني، کيفيت و کميت خدمات، بهداشت و امکانات موجود در تأسيسات و مراکز گردشگري را از ابعاد و زواياي مختلف و بر اساس دستورالعمل تعيين‌شده مورد سنجش و بررسي قرار داده و نتيجه بازرسي‌ها را جهت اصلاح و بهبود امور ارائه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن