تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهاجم موشکی به شناورهای دشمن فرضی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تهاجم موشکی به شناورهای دشمن فرضی
جنگنده‌های ارتش در چهارمین روز از برگزاری رزمایش بزرگ ارتش، قایق‌های شمن فرضی را در سطح دریای عمان با موشک هدف قرار دادند.
تسنیم: جنگنده‌های ارتش در چهارمین روز از برگزاری رزمایش بزرگ ارتش، قایق‌های شمن فرضی را در سطح دریای عمان با موشک هدف قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی کل ارتش، در چهارمین روز از رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص)، به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن به آب‌های ساحلی، یگان‌های پروازی، شناورهای سطحی، قایق‌های تندرو، زیردریایی‌های سنگین کلاس طارق و شناورهای بومی و بهینه شده به اجرای عملیات مین‌ریزی پدافندی در گستره دریای عمان و منطقه رزمایش پرداختند.

همچنین درپی مین‌ریزی نیروهای مهاجم در راستای آسیب رساندن به خطوط مواصلاتی و محل عبور و مرور شناورهای خودی، نیروی دریایی ارتش به منظور تامین امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش و بازنگه داشتن این خطوط با بهره‌گیری از بالگردهایRH  به انجام عملیات مین روبی اقدام کرد.

در این مرحله از رزمایش، جنگنده های فانتوم نیروی هوایی ارتش به منظور پشتیبانی از یگان‌های  شناور نیروی دریایی امروز با شلیک موشک‌های ماوریک نسبت به انهدام اهداف شناور دریایی اقدام کردند.

هواپیماهای سوخو 24 نیز شلیک راکت های بهینه سازی شده توسط متخصصان جوان صنایع دفاعی کشور اهداف شناور را در دریا منهدم کردند.





تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن