تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821051268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش 22میلیون نفری سازمان سوادآموزی /در دنیا جز اولین ها هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آئین نکوداشت پیشکسوتان سواد آموزی آذربایجانشرقی برگزار شد; پوشش 22میلیون نفری سازمان سوادآموزی /در دنیا جز اولین ها هستیم خبرگزاری پانا:رئیس سازمان سوادآموزی کشور گفت: تاکنون حدود 22 میلیون نفر زیر پوشش این سازمان قرار گرفته که به لحاظ سرعت در باسواد کردن در دنیا جزو اولین ها هستیم.
۱۳۹۳ يکشنبه ۷ دي ساعت 07:41

خبرگزاری پانا+پوشش 22میلیون نفری سازمان سوادآموزی /در دنیا جز اولین ها هستیم

به گزارش خبرگزاری پانا،آئین نکوداشت پیشکسوتان سواد آموزی استان آذربایجانشرقی با علی باقرزاده معاون وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی ، آیت اله مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان ، محسن میرزائی دبیر هیئت دولت  و معاونین استاندار عصر روز شنبه در تالار معلم تبریز برگزار شد. علی باقرزاده عصر روز شنبه در آئین نکوداشت پیشکسوتان سواد آموزی استان آذربایجانشرقی گفت : امسال 40 بند از احکام این سند به شورای انقلاب فرهنگی ارایه و پس از بررسی انتخاب شد که در کنار وظایف جاری وزارت آموزش و پرورش دنبال می شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای دقت در اجرای این سند، گفت: بر این اساس وزارت آموزش و پرورش با توجه ویژه سند تحول بنیادین را پی گیری می کند.

باقرزاده همچنین با اشاره به عملکرد سازمان سواد آموزی، اعلام کرد: بیش از 550 هزار نفر کارشناس، آموزشیار، امور اداری و دست اندرکار در سازمان فعالیت می کنند و تاکنون حدود 22 میلیون نفر زیر پوشش این سازمان قرار گرفته که به لحاظ سرعت در باسواد کردن در دنیا جزو اولین ها هستیم.

وی افزود: 95 درصد افراد زیر 50 سال کشور با سواد هستند و براساس سرشماری سال 90 حدود 9 میلیون نفر در کشور بی سواد هستند که 60 درصد آن ها بالای 50 سال هستند.

وی همچنین از مشکلات و آسیب های نهضت سواد آموزی را بازگشت به بی سوادی سوادآموزان اعلام کرد و گفت: 360 تا 370 هزار سوادآموز زیر پوشش سوادآموزی هستند که 190 هزار نفر بی سواد مطلق بوده و بقیه دوره های تحکیم سواد و جلوگیری برای بازگشت به بی سوادی را سپری می کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن