تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جراحی پای شیخ نمر برای خارج کردن گلوله چهارم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جراحی پای شیخ نمر برای خارج کردن گلوله چهارم
برادر آیت الله نمرباقر النمر روحانی معارض عربستانی دربند پادشاهی سعودی اعلام کرد که برادرش دو هفته دیگر برای خارج کردن چهارمین گلوله شلیک شده به وسیله نیروهای امنیتی این کشور از پایش تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۶۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۷ - 28 December 2014




محمد النمر برادر آیت الله نمرباقر النمر روحانی معارض عربستانی دربند پادشاهی سعودی اعلام کرد که برادرش دو هفته دیگر برای خارج کردن چهارمین گلوله شلیک شده به وسیله نیروهای امنیتی این کشور از پایش تحت عمل جراحی قرار می گیرد.


به گزارش ایرنا، محمد النمر در صفحه توییتر خود افزود: با برادرانم برای سومین بار از زمان صدور حکم اعدام ظالمانه شیخ نمر باقر النمر در 15 اکتبر گذشته (23 مهرماه 1393) به ملاقات او خواهم رفت.


نیروهای امنیتی سعودی در ژولای 2012 (تیرماه 1391) در جریان دستگیری شیخ نمر وی را مورد اصابت چندین گلوله قرار دادند.


امسال در مراسم اربعین حسینی با توجه به ورود هیات های مختلف از کشورهای عربستان و بحرین به کربلا، انقلابیون این کشورها فعالیت هایی در حمایت از آیت الله نمر انجام دادند.


برپایی کمپین و حمل تصاویر آیت الله نمر در دسته های عزاداری، کمپین جمع آوری یک میلیون امضا علیه اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر در کربلای معلی از جمله این اقدامات بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن