تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821064482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست تاج برای رسیدگی به وضعیت ساختمان سرخابی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
درخواست تاج برای رسیدگی به وضعیت ساختمان سرخابی‌ها
رئیس سازمان لیگ برای مشخص شدن وضعیت ساختمان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس درخواست رسیدگی کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مهدی تاج در بخشی از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بهتر است هرچه سریعتر وضعیت ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شود چراکه تنها راه حل این موضوع این است یا این دو باشگاه را از آنها تحویل گرفته شود و یا اینکه از آنها اجاره دریافت شود.

وی بیان کرد: ورزشگاه آزادی فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست. هردو تیم در آنجا بازی می‌کنند وکل پول بلیت فروشی الکتروینکی به آنجا تعلق نخواهد گرفت.

مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان در رابطه با صحبت‌های سجادی درمورد نامشخص بودن حسابرسی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با سجادی موافق هستم و بهتر است حسابرسی فدراسیون فوتبال دقیق‌تر رسیدگی شود چراکه درحال حاضر حسابرسی دقیق نیست.

علی کفاشیان در بخشی از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اینکه از ما ایراد می‌گیرید به نفع فوتبال است و از این مسئه خوشحال می‌شویم و به نظر من بهتر است که هر ماه چنین جلساتی را داشته باشنم چراکه این جلسات بسیار خوب است و کمک زیادی به فوتبال می‌کند.

فریدون اصفهانیان در بخشی از صحبت‌های خود بیان کرد: امیدوارم بدهی داوران هرچه زودتر پرداخت شود و نباید اجازه دهیم بدهی سال‌های قبل داوران انباشته شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن