تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803555755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض اعضاي مجمع به گزارش حسابرس فدراسيون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۲۶ب.ظ)
مجمع عمومي فدراسيون فوتبال برگزار شد اعتراض اعضاي مجمع به گزارش حسابرس فدراسيون فوتبال مجمع عمومي فدراسيون فوتبال با حضور 60 نفر از اعضاي اين مجمع در آکادمي ملي المپيک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين مجمع صبح امروز به منظور تغيير در برخي پست هاي فدراسيون از جمله نائب رئيس امور بانوان، بررسي اسناد مالي و گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته در سال جاري تشکيل شد.
در ابتداي اين جلسه رئيس فدراسيون فوتبال با قدرداني از زحمات اعضاي مجمع در يک سال گذشته گفت: زحمات اعضاي مجمع در طول سال گذشته در حوزه فوتبال و در بخش باشگاه ها، هيات ها، سازمان ليگ و ساير ارگان ها دست به دست هم داد تا سال خوبي را پشت سر بگذاريم.
علي کفاشيان افزود: رقباي زيادي در آسيا و جهان داريم و برنامه ريزي هاي زيادي هم انجام داده ايم تا فوتبال موفق باشد. بايد برنامه ريزي هايمان را به خوبي پيش ببريم و کمبودها را رفع کنيم تا خواسته مردم پاسخ داده شود.
وي تصريح کرد: علي رغم مشکلات مالي، باشگاه ها و سازمان ليگ تلاش کردند برنامه هاي خود را در بخش مسابقات پيش ببرند. با توجه به درخواست هيئت رئيسه، جلسه فوق العاده اي برگزار شد تا بازرسان مستقل سال مالي 92 -93 تعيين شوند. اين مسئله در مجمع قبلي به دليل طرح مباحث و موضوعات ديگر مغفول مانده بود.
رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه گزارشي از روند فعاليت ها و برنامه هاي اين فدراسيون را در حوزه هاي مختلف از جمله کميته ها و تيم هاي ملي ارائه کرد.

سجادي: پرداخت نکردن ماليات کاري غير قانوني است/ اين گزارش مالي پر از اشکال است
در ادامه اين جلسه معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي با انتقاد به گزارش مالي حسابرسي گفت: اين گزارش به صورت کامل در اختيار من قرار داده نشده و تنها بخشي از آن را مي بينم. ترازي که ارائه شده، تراز جالبي نيست. صورت مالي ارائه شده هم امضا شده اما عناوين افراد وجود ندارد که اين خودش مشکل است و براي يک سند رسمي ايراد محسوب مي شود.
سيد نصرالله سجادي تصريح کرد: بهتر بود قبل از اينکه اين گزارش در مجمع عمومي مطرح شود، هيئت رئيسه آن را مطالعه مي کرد. شايد بسياري از اين شبهات از بين مي رفت و سوالات پاسخ داده مي شد.
وي تاکيد کرد: درباره برخي از بندهاي اين گزارش سوالاتي دارد و فکر مي کنم موسسه حسابرسي گزارش خوبي تهيه نکرده است واگر بيشتر راجع به آن بحث کنيم ممکن است مشکل پيش آيد.

نقد و نظر اعضاي مجمع به گزارش مالي/ کفاشيان: اين ايرادها به نفع خود ماست
عابديني در اين جلسه با تشکر از سجادي و نظر وي در خصوص مباحث مالي گفت: سجادي فردي درد آشنا با مسائل فدراسيون است و نگاه بازي که نسبت به مسائل ورزش و بويژه فوتبال دارد.
وي خطاب به اعضاي مجمع اظهار داشت: اين مسئله بد است که درد فوتبال را پنهان مي کنيم. اين به ضرر فوتبال است و بايد شفاف سازي شود.
عابديني اعضاي مجمع را خانواده اصلي فوتبال دانست و گفت: اين مسائل بايد درون سيستمي حل شود، اگر چه مي تواند آفت باشد اما خطرناکتر از آن، آفت هاي برون سيستمي است که مسائل را به شکل ديگري مطرح مي کنند.
کفاشيان هم با اشاره به اعتراض اعضاي مجمع نسبت به گزارش مالي ارائه شده گفت: ايرادهايي که در حوزه مالي مطرح مي شود به نفع خود ماست و پيشنهاد مي کنم مسائل را درون خودمان حل کنيم تا از شبهه افکني در رسانه ها خودداري شود. من به شخصه مشکلي ندارم و معتقدم مجامع بايد در فواصل زماني کوتاه تري برگزار شود چرا که ارائه چنين مشکلاتي باعث مي شود تا ما به ادبيات يکديگر آشناتر شويم و مشکلات راحت تر حل شود.
خيام نيز به عنوان يکي از اعضاي مجمع گفت: ماموريت مهمي به عهده اعضاي مجمع و رئيس فدراسيون است و پيشنهاد مي کنم در انجام امور مالي دقت بيشتري شود. گزارش حسابرس گزارش خوبي بود که ممکن است خيلي از ما خوشمان نيامده باشد. بايد خزانه داري و حوزه مالي فدراسيون تقويت شود. اين موضوع را در مورد مسائل مالي سال بعد هم به دقت پيگيري کنيم.
درودگر يکي ديگر از اعضاي مجمع گفت: ما يک و نيم ميليارد به دو باشگاه استقلال و پرسپوليس بر اين مبنا داديم که براي تيم هاي پايه هزينه کنند. اما اگر قرار است اين اتفاق بيفتد بايد به همه داده شود. بايد در تمامي امور قانون رعايت شود و مطمئنا وقتي قانوني پيگيري شود نظرات هم به هم نزديکتر مي شود. در خصوص انتخاب سرمربي تيم ملي هم بهتر بود نظر مجمع هم پرسيده مي شد نه اينکه بداهه يک نفر را انتخاب کنند.

حسابرس فدارسيون و عکاسان به نشانه اعتراض مجمع را ترک کردند
حسين شيخ سفلي، حسابرس فدارسيون فوتبال بعد از اعتراض برخي اعضاي مجمع نسبت به گزارش مالي ارائه شده، مجمع عمومي را ترک کرد. البته وي بعد از مدتي دوباره به محل برگزاري مجمع بازگشت و به عنوان بازرس فدراسيون انتخاب شد.
اما عکاسان که از ساعت 9 صبح در محل مجمع حضور داشتند و اجازه ورود به نشست و عکاسي به آنها داده نشد، به نشانه اعتراض مجمع را ترک کردند.
شايان ذکر است از چهره هاي امروز مجمع عمومي فدراسيون فوتبال مي توان به نصراله سجاديT معاون ورزش حرفه اي و قهرماني، علي کفاشيان، مهدي تاج، مهدي محمدنبي، سعيد حسني پور، علي رغبتي، آيت اللهي اشاره کرد. در جلسه امروز 60 نفر از 74 عضو مجمع عمومي فدراسيون فوتبال حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن