تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819387585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از بی‌توجهی به مسائل معیشتی فرهنگیان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد از بی‌توجهی به مسائل معیشتی فرهنگیان
کد خبر: ۴۶۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ - 27 December 2014


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های بازآموزی برای مربیان، گفت: شلوغ شدن کلاس‌ها٬ نادیده گرفتن مباحث معیشتی٬ بی توجهی وزارت آموزش و پرورش به برنامه‌ریزی‌های درازمدت و راهبردی مشکلاتی است که سیستم آموزشی را درگیر کرده است.

عباس مقتدایی‌خوراسگانی در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر اینکه آموزش وپرورش باید به مربیان، مدیران، آموزگاران و دبیران قبل از آغاز به کار، آموزش‌های لازم را ارایه دهد، گفت: ارایه آموزش‌های لازم در تمامی ابعاد به کادر آموزش وپرورش برای برخورد صحیح با دانش‌آموزان یک ضرورت جدی برای جامعه ما است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دوره‌های بازآموزی و تشکیل جلسات توجیهی برای مربیان از ضروریاتی است که در گذشته با اهتمام بیشتری انجام می‌شد، افزود: امروزه  به جهت برخی نابسامانی‌های برنامه‌ریزی در وزارت آموزش وپرورش و به جهت اینکه نتوانسته‌اند کادر مورد نیاز خود را در همه بخش‌ها تامین کنند قاعدتا حدی از رفتارهایی که خلاف شئونات وزارت آموزش و پرورش از جمله تنبیه دانش‌آموزان یا بی‌حرمتی دانش‌آموزان به معلمان رخ می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش باید دوره‌های کارورزی و نیز مسائل معیشتی و رفاهی دبیران و زیرمجموعه آموزش وپرورش را به شکل ویژه مورد توجه قرار دهد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه صدا و سیما به تولید برنامه های مفید برای دانش آموزان، گفت: رسانه‌ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند تا در پرورش دانش‌آموزان کمک حال جامعه باشند.

 

انتقاد از بی توجهی آموزش و پرورش به برنامه ریزی‌های راهبری

مقتدایی خوراسگانی ادامه داد: شلوغ شدن کلاس‌ها٬ به کارگیری نیروهایی که آموزش‌های لازم را ندیده اند٬ نادیده گرفتن مباحث معیشتی٬ بی توجهی وزارت آموزش و پرورش به برنامه‌ریزی‌های درازمدت و راهبردی می‌تواند از علل بروز برخی مسائل ناخوشایند در مدارس باشد که البته برای حل آن باید همه مجموعه‌ها بیرون از آموزش و پرورش نیز با این وزارت‌خانه همکاری و همراهی کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از مسائل وزارت‌ آموزش وپرورش مربوط به ضعف برنامه‌ریزی و مدیریت است، گفت: وزیر آموزش وپرورش باید به استناد مسائلی که در حوزه وزارتی خود پدید می‌آید با هیات دولت مذاکرات جدی داشته باشد چون تا وقتی که وزارت آموزش وپرورش از توانمندی لازم٬ بودجه‌های کافی و آرامش موردنیاز بهره‌مند نشود نمی‌توانیم ساختار و سازمان بی‌عیب و نقصی داشته باشیم.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تلاش کمیسیون متبوعش برای رفع مشکلات پیش روی وزارت آموزش و پرورش، گفت: کمیسیون آموزش مجلس در تلاش برای رفع موانع و مشکلات موجود در پیش پای آموزش و پرورش بوده تا بتواند حد بالا تری از کارایی و کارآمدی را ایجاد کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن