تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814707128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون حقوقی رییس جمهور ی وارد شیراز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون حقوقی رییس جمهور ی وارد شیراز شد خبرگزاری پانا: معاون حقوقی رییس جمهوری صبح امروز (شنبه) 6 دی ماه وارد شیراز شد و در فرودگاه بین المللی این شهر مورد استقبال استاندار و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی قرار گرفت .
۱۳۹۳ شنبه ۶ دي ساعت 10:18

خبرگزاری پانا+سفر

به گزارش خبرگزاری پانا،  مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس بیان داشت: معاون حقوقی رییس جمهوری بمنظور شرکت در شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی و نظارتی استان و همایش حقوق شهروندی دانشکده حقوق دانشگاه شیراز به استان فارس سفر کرده است .
دارا کیانی  زیارت بارگاه نورانی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و دیگر امامزادگان واجب التعظیم را از دیگر برنامه های این سفر یکروزه معاون رییس جمهوری عنوان کرد.
به گفته کیانی معاون حقوقی رییس جمهوری پیش از این 7شهریورماه همزمان با هفته دولت به شیراز سفر کرده بود.
وی افزود: دیدار با علما و روحانیون و زیارت امامزادگان واجب التعظیم، سخنرانی در جمع نمازگزاران و دیدار با خانواده های شهدا از جمله برنامه های امین زاده در سفر شهریورماه سالجاری به شیراز بود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن