تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804739358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعه دهم از پازل برون سپاری در مدیریت پسماند تکمیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اجرایی شهرداری شیراز: قطعه دهم از پازل برون سپاری در مدیریت پسماند تکمیل شد خبرگزاری پانا: معاون اجرایی شهرداری شیراز از پایان برون سپاری در مدیریت پسماند خبر داد.
۱۳۹۳ جمعه ۵ دي ساعت 17:09

خبرگزاری پانا+شهرداری

به گزارش خبرگزاری پانا، رمضان امینی عنوان داشت: سالهای گذشته  تعداد کارگران سازمان پسماند  145 نفر بودند و با وجود هزینه های سه تا چهار برابری تعداد کارگران به 156 نفر با هدف ارتقا خدملات افرایش یافته است.
معاون اجرایی شهرداری شیراز با بیان این مطلب درمراسم واگذاری 12 دستگاه حمل زباله توسط بخش خصوصی برای ارایه خدمات در بافت تاریخی و فرهنگی شیراز افزود: با واگذاری خدمات سازمان پسماند در منطقه تاریخی  فرهنگی به بخش خصوصی  برون سپاری خدمات پسماند  در 10 منطقه شهرداری  تکمیل شد.
وی ادامه داد: اعتماد به برون سپاری خدمات به بخش خصوصی باعث می شود ارایه خدمات با روش های نوین و تجهیزات به روز  با هدف ارتقا خدمات و  کاهش هزینه هاانجام پذیرد.
رمضان امینی ضمن اشاره به اینکه  محدوده بافت تاریخی و فرهنگی بیش از 370  هکتار و با جمعیت 45 هزار نفر است ابراز داشت: بیش از 70 میلیارد تومان در شهر شیراز به بخش نظافت خیابان و کوچه ها و حمل و نقل و دفن پسماند هزینه می شود که بیش از 50 میلیارد تومان از این بودجه به منطقه هشت شهرداری شیراز اختصاص داده می شود.
معاون اجرایی شهرداری  اظهار داشت: منطقه  هشت شهرداری به عنوان بافت تاریخی و فرهنگی شیراز به عنوان خواستگاه معنوی شهر شیراز است که در این بافت نگاه ها تغییر کرده است تا در کنار روش های نوین بتوانیم بروز رسانی خدمات را در این منطقه داشته باشیم.
امینی کاهش تولید زباله،استفاده مجدد ا کالاهای قابل بازیافت،تفکیک از مبدا، جز پایه و اصول اصلی سازمان پسماند است  خاطر نشان کرد:  هزینه ارایه خدمات سازمان پسماند در منطقه تاریخی و فرهنگی 3/5 برابر سایر مناطق شهرداری شیراز است.
وی ابراز داشت: طی سالهای 1375 تا 1385 سرانه تولید زباله هر نفر در شهر شیراز 100 گرم کمتر شده است که طی یک پروسه   5 تا 6 ساله نیز سرانه تولید زباله 100 گرم  دیگر کمتر شده است.
امینی ضمن اشاره به اینکه توسعه و فرهنگ سازی درخصوص تولید زباله باید تدریجی صورت گیرد عنوان کرد: با رویکرد تفکیک پسماند در مقصد یک کارخانه با ظرفیت 250 تن راه اندازی شده است که  پیمانکار خط 2 نیز مشخص شده است .
معاون اجرایی شهرداری شیراز گفت: تولید گاز ، برق و کود کمپوست و وری کمپوست با استفاده از کرم های زباله خوار از جمله تولیدات از باله در مقصد است.
امینی ضمن اشاره به اینکه در مرحله تفکیک زباله به جایی نرسیده ایم که درامدزا باشیم خاطر نشان کرد: سازمان پسماند با رویکرد حفظ محیط زیست  بیش از 2هزار و200 نفر مشغول به کار هستند.
به گفته وی، در 16 سال گذشته شهرداری شیراز توانسته از زباله های تولیدی شهر شیراز گاز و برق تولید کند که در همین راستا در سال 89 از سازمان ملل لوحی بخاطر تولید برق دریافت کردیم.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن