تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیمکت نشینان چلسی به ستوه آمده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نیمکت نشینان چلسی به ستوه آمده‌اند
هر چند پیوستن به تیم بزرگی مانند چلسی آرزوی هر بازیکنی است اما اغلب آنان باید خود را برای نیمکت نشینیهای مداوم آماده کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت در تیم بزرگی مانند چلسی همواره بازیکنان مطرح و طراز اول فوتبال جهان حضور دارند اما سرمربی فقط 11 نفر از آنان را می‌تواند برای فرستادن به میدان انتخاب کند همین موضوع باعث شده بسیاری از نیمکت‌نشینان چلسی از موقعیت فعلی خود ناراضی باشند حتی ژوزه مورینیو سرمربی چلسی هم از این موضوع اگاه بوده  و معتقد است نیمکت نشینان از اینکه به طور مداوم خود را در گوشه زمین گرم نگه دارند اما وارد بازی نشوند خسته و کلافه شده‌اند.

مورینیو گفت: معمولا بازیکنان هستند که به دفتر کار من می‌آیند و می‌پرسند چرا به جای آنان از بازیکن دیگری در زمین استفاده شده است. پاسخ من همیشه یک جمله است زیرا آن بازیکن خاص که من به زمین فرستادم قطعا بهتر بازی می‌کند طبیعی است که مربی می‌خواهد با استفاده از بهترین بازیکنان شرایط پیروزی تیمش را رقم بزند اما زمانیکه این همه بازیکن خوب در اختیار داریم فرصت کافی برای استفاده از همه آنان وجود ندارد از بازیکنان نیمکت‌نشین می‌خواهد صبور باشند اما حقیقت این است که برای موفق بودن و پیشرفت کردن باید مدام ابراز نارضایتی کرد بلکه باید کاری کرد تا مربی مطمئن شود آن بازیکن بهتر شما هستید.

اعتراض آقای خاص به حجم بالای تمارض در فوتبال انگلیس

ژوزه مورینیو نسبت به بی‌توجهی داوران در برخورد با تمارض بازیکان را مورد نکوهش قرار داده و گفت: زمانی که برای آنالیز بازی شاگردانم خیلی یک مسابقه را تماشا می‌کنم صحنه‌های تاسف آمیزی از تمارض پی در پی بازیکنان می‌بینیم که هیچکدام به درستی از سوی داور مجازات نشده‌اند خیلی عجیب است که خطاهای سنگین بر روی بازیکنان در بسیاری موارد نادیده گرفته می‌شود و از سوی داور حتی به زمین افتادن و مصدوم شدن بازیکنی تمارض به نظر می رسد اما در موارد بسیاری دیگری کوچکترین خطا و یا اعتراضی را با جرایم سنگین مواجه می‌سازند این روش داوری در لیگ فوتبال انگلیس زیاد دیده شده و من را به حیرت می‌اندازد.

مورینیو در ادامه افزود: زمانی از تمارض و تقلب بازیکنی صحبت می‌کنند که به عقیده من هیچ تمارضی هم نداشته اما وقتی بر روی فلیپه لوییز خطا صورت می‌گیرد از آن به تمارضا لوییز برداشت می‌شود نه خطای خشن بازیکن حریف لوییز با چنان مصدومیت جدی مواجه شده که باید از ناحیه زانو مورد عمل جراحی قرار بگیرد ما در لیگ برتر نیازمند یک داوری خوب و اصولی هستیم داوران باید با تجربه‌تر باشند تا متوجه شوند دقیقا در زمین چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن