تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818880515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ظریف» هفته آینده به مجلس می رود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: «ظریف» هفته آینده به مجلس می رود
وزیر امور خارجه کشورمان هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات ۱۲ نفر از وکلای ملت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.
کد خبر: ۴۶۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶ - 25 December 2014


وزیر امور خارجه کشورمان هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات ۱۲ نفر از وکلای ملت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده طی جلساتی سه نفر از اعضای این را برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1394 کل‌کشور انتخاب می‌کنند.

استماع و بررسی گزارش سردار محمدرضا نقدی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین و معاونان وی نیز در دستورکار روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی قرار دارد.

روز دوشنبه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستاوردهای نوین نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید می‌کنند.

روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی نسبت به جمع‌بندی و بررسی نهایی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون اقدام می‌کند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سه‌شنبه هفته آتی برای پاسخگویی به سه سؤال جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد و کلات، سؤال امیر خجسته نماینده همدان و فامنین، سؤال مشترک سیدمحمود نبویان، اسماعیل کوثری، علی‌اصغر زارعی، مرتضی آقاتهرانی، جواد کریمی‌قدوسی، نصرالله پژمانفر، حبیب آقاجری و بهرام بیرانوند نمایندگان تهران، مشهد، بندرماهشهر و بروجرد، سؤال مشترک جواد کریمی‌قدوسی، عطاءالله سلطانی‌صبور و محمدصالح جوکار نمایندگان مشهد، رزن و یزد و سؤال حسین فتاحی نماینده شهربابک در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.

کارگروه امنیت این کمیسیون یکشنبه آتی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها بررسی می‌کند.

کارگروه روابط خارجی کمیسیون نیز یکشنبه آینده لایحه حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن