تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804083118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی‌اطلاع مدیر مسئول از علت توقیف "روزان"


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بی‌اطلاع مدیر مسئول از علت توقیف "روزان"
شمسی پورمحمدی گفت: هنوز درباره علت توقیف روزنامه اطلاع دقیق نداریم و تنها یک رونوشت از دادستانی تهران برای ما ارسال شد که ما نیز بر اساس آن اقدام کردیم.


به گزارش آخرین نیوز، مدیر مسئول روزنامه روزان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره واکنش وزارت ارشاد اسلامی نسبت به توقیف این روزنامه گفت: من خودم با دکتر انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تلفنی صحبت کردم که وی گفت وزارت ارشاد تمایلی به توقیف روزنامه نداشته است و من جلسه‌ای با آقای انتظامی خواهم داشت که بیشتر مسئله را پیگیری کنم. پورمحمدی، مدیر مسئول روزنامه توقیف شده روزان اظهار داشت: روزنامه روزان بهمن ماه سال گذشته همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی وارد بیستمین سال انتشار خود شد. روزان روزنامه باسابقه‌ای است که 15 سال از عمر مفید خود را در استان خوزستان سپری کرده و پنج سال اخیر هم با گستره سراسری منتشر می‌شود. وی درباره رویه کاری "روزان" تصریح کرد: رویه این روزنامه غالبا اصلاح‌طلبی اعتدالی بوده است؛ به ویژه در دوران اصلاحات در استان خوستان که بحث‌های قومیتی و سیاسی خیلی شدت داشت، این روزنامه با مواضعی که داشت همسو با نهادهای حاکمیتی، در تعدیل مباحث قومیتی نقش مؤثری ایفا کرد. پورمحمدی ادامه داد: از این رو انتظار داریم سابقه عملکرد روزنامه در ادامه انتشار آن، مورد توجه قوه قضاییه قرار گیرد؛ به ویژه اینکه خود دادستان عمومی تهران قبل از این در استان خوزستان، دادستان بودند و از این رو نسبت به رویه روزان و سابقه این روزنامه شناخت دارند. وی افزود: انتظار داریم سابقه روزنامه که همواره سعی شده مبتنی بر مبانی اسلامی و قانون اساسی کشور باشد، مد نظر قرار گیرد و امیدواریم اگر خطایی شده باشد به عنوان یک رویه نپندارند. مدیر مسئول روزنامه روزان درباره احتمال ارتباط این توقیف با چاپ مطالب حساسیت‌زا در شماره 29 آذرماه این روزنامه، اظهار کرد: تأکید می‌کنم که هیچ عمدی نبوده است. شاید در یک شماره مطالب به گونه‌ای باشد که ممکن است چنین تصوری را ایجاد کند، ولی شماره بعد یک ویژه‌نامه داشتیم برای شهید تندگویان. ضمن اینکه من این را خیلی تأیید نمی‌کنم که موضوع مربوط به آن شماره باشد. با این حال انتظار دارم که رویه و سابقه روزنامه مورد نظر قرار گیرد و به نتیجه خوبی برسد. به گزارش آنا، روز دوشنبه روزنامه روزان بر اساس دستور دادستانی تهران که به صورت نمابر به دفتر این روزنامه ارسال شده است، توقیف شد. البته در نمابر دادستانی که خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و رونوشت آن عصر روز دوشنبه به دفتر روزان ارسال شده است، به مطلب و شماره روزنامه که موجب توقیف شده، اشاره‌ای نشده است.



پنج شنبه, 04 دی 1393 ساعت 16:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن