تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جهاني کشتي فرنگي ۲۰۱۶ در شيراز برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۵ب.ظ)
خادم عنوان کرد: جام جهاني کشتي فرنگي ۲۰۱۶ در شيراز برگزار مي شود رئيس فدراسيون کشتي گفت : در صورت موافقت شيراز را به عنوان کانديداي ميزباني جام جهاني کشتي فرنگي ۲۰۱۶ به فيلا معرفي کرديم.
به گزارش خبرگزاري موج، رسول خادم چهارشنبه شب در ديدار با معاون سياسي و امنيتي استانداري فارس، گفت: با توجه به شرايط و جايگاه شيراز در کشتي فرنگي، اين شهر را به عنوان کانديداي ميزباني رقابت هاي جام جهاني ۲۰۱۶ معرفي کرديم.
وي تصريح کرد: به طور حتم امکانات و توانايي شيراز با حمايت مسئولين استان پاسخگوي اين ميزباني خواهد بود.
رئيس فدراسيون کشتي جمهوري اسلامي ايران افزود: البته کشورهاي روسيه و آمريکا نيز کانديداي اين ميزباني خواهند بود اما اميدوارم شيراز از فدراسيون جهاني راي بياورد.
خادم تاکيد کرد: فارس و شيراز از پايگاه هاي اصلي کشتي کشور به خصوص در کشتي فرنگي است که بايد با حمايت از اين استانها کشتي کشور را حمايت کنيم.
وي يادآور شد: هر چند که ميزباني مسابقات جهاني در شهري غير از تهران فشار بر فدراسيون را زياد مي کند اما براي توسعه و پيشرفت کشتي کشور بايد اينگونه ميزباني ها را گرفت.
رئيس فدراسيون کشتي تصريح کرد: به طور معمول حدود هشت تيم در مسابقات جام جهاني کشتي فرنگي شرکت مي کنند که مهيا کردن استانداردهاي اين بازي ها در هر استان باعث توسعه و پيشرفت کشتي آن منطقه مي شود.
خادم در ادامه سخنان خود با بيان اينکه سند چشم انداز کشتي کشور تدوين شده و در سمينار مسئولين هيئت هاي کشتي کشور ارائه خواهد شد، گفت: چشم انداز کشتي کشور تا سال ۲۰۱۵ مشخص است زيرا براي رسيدن به موفقيت بايد متناسب با داشته ها و سند حرکت کنيم.
وي تاکيد کرد: زمان باقي مانده تا المپيک ۲۰۱۶ مدت استراتژيک براي کشتي کشور است که بايد به آن بيشترين توجه را داشته باشيم.
رئيس فدراسيون کشتي يادآور شد: يکي از مشکلات ورزش کشور عدم پاسخگويي ساختار ورزشي کشور در بخش هاي اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و سياسي است بنابراين بايد به دنبال رويکرد هاي اجرايي بود.
خادم افزود: سرمايه گذاري ما به هيچ عنوان قابل مقايسه با کشور هايي همچون روسيه و آمريکا نيست و تنها تلاش و غيرت کشتي گيران ايراني است که باعث شده بتوانيم دوشا دوش قهرمانان اين کشورها مبارزه کنيم.
وي با اشاره به انجام کارهاي زيربنايي در کشتي کشور، گفت: طبق برنامه ريزي انجام شده در سال ۹۴ کار مشترکي با وزارت آموزش و پرورش در بحث مسابقات آموزشگاه هاي کشور انجام خواهيم داد که با اين روش توجه به کشتي را به سنين پايين مي کشانيم.
رئيس فدراسيون کشتي در ادامه سخنان خود با بيان اينکه توجه به کشتي بايد با حمايت مسئولين استانها باشد تاکيد کرد: در استان فارس چشم انتظار راه اندازي و افتتاح خانه کشتي هستيم زيرا اين محل بايد به عنوان يک پايگاه قهرماني کشور مورد استفاده قرار گيرد.
خادم افزود: در استان فارس علاوه بر راه اندازي خانه کشتي بايد مسئولين حمايت کنند تا اين استان تيم کشتي در ليگ کشور داشته باشد.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن