تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرودگاه رشت نيازمند توجه جدي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
فرودگاه رشت نيازمند توجه جدي است فرودگاه سردار جنگل رشت بايد دغدغه مسؤولان قرار گيرد و نسبت به آن توجه بيشتري داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، همزمان با هفته حمل ونقل و راهداري نشست خبري مديران مجموعه وزارت راه وشهرسازي در استان با حضور اصحاب رسانه به ميزباني اداره‌كل راه‌وشهرسازي گيلان برگزار شد كه فتاح رضواني مديركل فرودگاه استان گيلان نيز در آن حضور داشت.
فتاح رضواني درباره کمبود ناوگان هوايي در ايام تعطيلات اظهار کرد: مسؤوليت فرودگاه تامين زيرساخت‌هاي تخصصي براي ورود و خروج هواپيماها است.
وي ايجاد بسترهاي لازم براي توسعه خدمات رفاهي و تسهيلاتي براي مسافران در پايانه‌هاي ورودي و خروجي را از ديگر مسؤوليت‌هاي فرودگاه عنوان کرد.
مديرکل فرودگاه گيلان گفت: بسته ارائه دستورالعمل‌ها و هدايت‌هاي تخصصي براي خلبان هواپيما از لحظه برخاستن تا لحظه نشستن از ديگر مسؤوليت‌هاي فرودگاه است.
وي کمبود ناوگان هوايي به دنبال افزايش تقاضاي مسافران را ناشي از عدم استقبال شرکت‌هاي هواپيمايي دانست.
رضواني در ادامه وضعيت الحاق فرودگاه گيلان به منطقه آزاد انزلي اشاره کرد و يادآور شد: لايحه الحاق فرودگاه به منطقه آزاد انزلي در هيأت وزيران مناطق آزاد مصوب و تصميم گرفته شد تا اين فرودگاه جزو نفوذ منطقه آزاد قرار گيرد.
وي با اشاره به اينکه در اجراي هر قانون بايد اداره کل تطبيق قوانين مجلس صحه بگذارد، گفت: زماني که لايحه مذکور به اين اداره‌کل ارجاع شد به‌دليل عدم تطابق نام منطقه آزاد انزلي و فرودگاه رشت لايحه الحاق ابطال شد.
مديرکل فرودگاه گيلان متذکر شد: بار ديگر تصميم گرفته شد تا لايحه مذکور به صحن علني مجلس ارائه شود و در صورت تصويب در صحن علني مجلس اجرايي خواهد شد.
وي فرودگاه سردار جنگل رشت را جزو 52 فرودگاه زيان‌ده کشور عنوان کرد و يادآور شد: اين فرودگاه بايد دغدغه مسؤولان قرار گيرد و نسبت به آن توجه کنند.
رضواني با بيان اينکه اهميت حمل و نقل هوايي بر کسي پوشيده نيست، تصريح کرد: فرودگاه رشت امروز يکي از مجهزترين فرودگاه‌هاي کشور در بعد تجهيزات خدمات‌دهي به مسافران است.
مديرکل فرودگاه رشت نيز در اين نشست اظهار داشت: اين فرودگاه سال 48 در زميني به مساحت 220 هکتار ساخته شده و از نظر امکانات و تجهيزات جزء فرودگاه‌هاي برتر کشور است.
رضواني با اشاره به اينکه از مجموع 54 فرودگاه کشور، 52 فرودگاه زيان‌ده هستند، ادامه داد: نسبت هزينه به درآمد فرودگاه رشت هم‌اکنون هفت به يک است و اين فرودگاه جزو فرودگاه‌هاي زيان‌ده است.
وي عدم استقبال شرکت‌هاي هواپيمايي را عامل اصلي کمبود سورتي‌هاي پرواز در زمان اوج مسافرت‌ها عنوان کرد و گفت: سه سال گذشته 40 ميليارد تومان اعتبار براي توسعه زيرساخت‌هاي فرودگاه سردار جنگل هزينه شد و امسال نيز 10 ميليارد تومان اعتبار صرف توسعه زيرساخت‌ها خواهد شد.
در اين نشست هريک از مديران با اشاره به فعاليت‌هاي گسترده مجموعه تحت امر خود، اهداف پيش رو، موانع و مشكلات حوزه‌هاي مختلف و راهكارهاي برون‌رفت از اين موانع را مطرح و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
گفتني است؛ در اين نشست، مديران كل راه‌وشهرسازي، حمل‌ونقل و پايانه‌ها، هواشناسي، آزمايشگاه فني و مكانيک خاک نيز حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن