تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام رایزنان بازرگانی به ایتالیا، ازبکستان،ترکمنستان،افغانستان وکره


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک مقام مسئول:
اعزام رایزنان بازرگانی به ایتالیا، ازبکستان،ترکمنستان،"افغانستان" وکره
مدیرکل دفتر امور نمایندگی های سازمان توسعه تجارت ایران گفت: رایزنان بازرگانی مورد انتخاب بزودی به ایتالیا، ازبکستان، ترکمنستان ، افغانستان و کره جنوبی اعزام می شوند و درجهت تعامل بیشتر با کشورهای حوزه فعالیت تلاش خواهند کرد.


گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت ایران حاکی است، رضا عباسقلی، افزود: آبان ماه امسال 20 رایزن بازرگانی ایران در کشورهای هدف از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید داشتند و راه های نفوذ به بازار هدف، راهکارهای جذب سرمایه گذاری و بررسی شیوه تامین مواد اولیه در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان ساخت: سازمان توسعه تجارت ایران راهبرد آشنایی رایزنان بازرگانی با فرصت ها و محدودیت های مناطق مختلف کشور را مدون ساخته و براساس آن، رایزنان پیش از اعزام به محل ماموریت خود در جلساتی تخصصی با مسئولان ارگان های مختلف، فرصت ها و چالش های هر منطقه کشور را به صورت ویژه بررسی می کنند.

عباسقلی اضافه کرد: رایزنان منتخب در رویکرد جدید سازمان از استان های مختلف کشور و واحدهای صنعتی و معدنی بازدید و از نزدیک با توانمندی بخش ها و مناطق مختلف آشنا می شوند.

وی گفت: برپایی نشست های تخصصی با مسئولان و کارشناسان به منظور شناسایی فرصت ها و چالش ها به عنوان برنامه های پیش بینی شده برای رایزنان بازرگانی است.

مهرماه سال جاری هیات وزیران طی مصوبه ای وزیر صنعت، معدن وتجارت را موظف ساخت تا نسبت به اعزام 30 رایزن بازرگانی به کشورهای هدف را برنامه ریزی نماید.

رایزنان بازرگانی و اقتصادی نقش بسزایی در توسعه همکاریهای تجاری و اقتصادی با کشورها ایفا می کنند و تبادل اطلاعات از کشورهای مقیم به ایران و انتقال توانمندی بخشهای مختلف کشورمان به حوزه فعالیت خود اهمیت بسیار دارد.

سازمان توسعه و تجارت ایران تاکنون 20 رایزن بازرگانی را به کشورهای طرف تجاری کشورمان اعزام کرده و قرار است این میزان به 30 کشور برسد.
/انتهای پیام
منبع:ایرنا






تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن