تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801781133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران به آغاز رونق اقتصادی رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس جمهور ایران به آغاز رونق اقتصادی رسیده است خبرگزاری پانا : رئیس جمهور به آمار بانک مرکزی اشاره کرد و گفت : طبق آمر بانک مرکزی رشد اقتصادی بالای 4 درصد در شش ماه گذاشته داشته ایم که این یعنی به کشور به آغاز رونق رسیده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ دي ساعت 17:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بعد از ظهر امروز در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی با اشاره به نقش دولت و بخش خصوصی در اقتصاد کشور، گفت:بار سنگین حرکت اقتصاد کشور بر دوش کارآفرینان و سرمایه گزاران استما باید به نقطه برسیم که تولید گر منتظر دولت نباشد بلکه دولت منتظر فعالیت تولیدگر باشد.
رییس جمهوری با بیان اینکه امروز در حال گذر از اقتصاد دولتی به اقتصاد غیردولتی یا خصوصی هستیم، اظهار داشت: اقتصاد باید به دست کارآفرینان و بخش خصوصی و با مشارکت همه مردم احیاء شود و وظیفه دولت در این زمینه حمایت و پشتیبانی است و امروز دولت کاملاً‌ آمادگی دارد
.
وی با اشاره به نقش دولت و بخش خصوصی در اقتصاد کشور، گفت: دولت و بخش خصوصی باید گام‌های مهمی در کنار یکدیگر بردارند که نتیجه آن آبادانی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور باشد و سرمایه کارآفرینان در این عرصه تا حدی رشد پیدا کند که موجبات تشویق آنها، برای ادامه کار فراهم سازد.


دکتر روحانی تصریح کرد: امروز همه سرمایه‌گذاران بزرگ اقتصادی دنیا، اتفاق نظر دارند که ایران منطقه بکری در جهان برای سرمایه‌گذاری است و همگی مشتاق حضور و فعالیت در ایران هستند

دکتر روحانی افزود: امروز باید سرزمین مستعد ایران را دست در دست یکدیگر برای پیشرفت و آبادانی بیشتر مهیا کنیم و دولت اقدامات فراوانی را در این راستا در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آغاز کرده است.


دکتر روحانی با تأکید بر اینکه باید همه شرایط را برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران و کارآفرینان مهیا سازیم، اظهار داشت: همه تلاش دولت در پانزده ماه گذشته این بوده که در بازار هم امید و هم ثبات ایجاد کند، به گونه‌ای که شرایط آینده برای سرمایه‌گذاران شفاف و قابل پیش‌بینی باشد.

رییس جمهوری بر ضرورت اعتماد دولت و مردم به یکدیگر تأکید کرد و گفت: گاهی اوقات تصمیمات و طرح‌هایی در دولت قبلی تصویب و نیمه کاره مانده که از نظر کارشناسی قابل ادامه و پیگیری نیست، اما ما ناچاریم آن را ادامه دهیم تا مردم به دولت اعتماد داشته باشند.

رییس جمهوری تصریح کرد: اعتماد دولت به مردم و مردم به دولت بزرگترین سرمایه است که باید آن را حفظ و تقویت کرد.


دکتر روحانی با اشاره به اقدامات دولت برای مهار تورم و خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی اظهار داشت: در مسأله تورم شاید صدها ساعت بحث کارشناسی انجام دادیم و عده زیادی توصیه می‌کردند که تورم را رها کرده و صرفاً موضوع خروج از رکود را پیگیری کنیم، اما ما به این نتیجه رسیدیم که اگر تورم مهار نشود، رکود نیز شکسته نشده و رونق بوجود نخواهد آمد.



دکتر روحانی خاطر نشان کرد: طبق قولی که در سال 93 رکود برداریم و به سمت رونق حرکت کنیم ، دولت در این مسیر گام برداشت و موفقیت‌هایی را نیز داشته‌ایم و امروز در بسیاری از بخش‌ها از رکود عبور کرده‌ایم و امسال رشد اقتصادی ما مثبت خواهد بود که این می‌تواند اعتمادی در سطح جامعه و برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنند.


 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن