تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815008878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرم افزار بيشتر از سخت افزار مي تواند به کمک پليس بيايد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۴۶ب.ظ)
نرم افزار بيشتر از سخت افزار مي تواند به کمک پليس بيايد استاندار فارس گفت: امروز نرم افزار بيشتر از سخت افزار مي تواند به ياري نيروي انتظامي بيايد و در اين راستا با مشارکت جمعي است که مي توانيم به نتيجه مثبت برسيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد احمدي ظهر چهارشنبه در پانزدهمين همايش روساي کلانتري و پاسگاه هاي انتظامي استان فارس تاکيد کرد: پليس با استفاده از توان نيروهاي خود موفقيت به دست آورده که در اين راستا با مشارکت جمعي مي شود به نتيجه مثبت رسيد وبا روي خوش و ارتباط مناسب و حضور در مجامع مختلف موفقيت هاي خود را افزايش دهد.
وي تصريح کرد: پليس بايد با اخلاق پيامبري با مردم برخورد کند زيرا اگر ما خواهان رسيدن به موفقيت و امنيت کامل هستيم بايد با مشارکت مردمي کارها را انجام دهيم.
استاندار فارس يادآور شد: در ميان دستگاه هاي مختلف کمتر مجموعه اي ويژگي نيروي انتظامي را دارد و خدمت در اين مجموعه شب و روز ندارد به همين دليل است که وضعيت مناسب امنيتي در فارس وجود دارد.
احمدي با اشاره به سليقه اي بودن مديريت، گفت: با اينکه در کشور ما سيستم و قانون وجود دارد اما مديريت سليقه اي است و هر کس متناسب با عقيده خود رفتار و مديريت مي کند.
احمدي با بيان اينکه حوزه هاي علميه مي توانند کمک فراواني در موفقيت هاي امنيتي داشته باشند، گفت: 72 حوزه علميه در فارس وجود دارد که بايد با ارتباط مناسب نيروي انتظامي و اين مجموعه شاهد پيشرفت ها و رفع مشکلات بود و از طرفي شوراها و پايگاه هاي مقاومت نيز نقش مهمي در کمک رساني خواهند داشت.
در ادامه اين همايش فرمانده انتظامي فارس نيز با اشاره به کاهش جرائم خشن در فارس گفت: در جرائم خشن طي 9 ماه گذشته 20 درصد کاهش، سرقت 19 درصد و در جرائم کارکنان نيروي انتظامي نيز 30 درصد کاهش داشته ايم.
سردار احمد علي گودرزي تاکيد کرد: بحث طرح "مکنا" در اين همايش مورد بررسي قرار مي گيرد که بيش از 100 کلانتري در خصوص تکريم ارباب رجوع فعال هستند.
وي در خصوص اين همايش نيز گفت: رفع اشکالات گذشته و بررسي طرح هاي آينده از اهداف اين همايش است.
فرمانده انتظامي فارس تصريح کرد: براي رسيدن به نقطه مطلوب امنيتي فاصله داريم که با تشکيل قرارگاه هاي جرائم مختلف در تلاشيم به نقطه مطلوب برسيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن