تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چادرهاي مناطق عشاير تهران روشن مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۳ق.ظ)
چادرهاي مناطق عشاير تهران روشن مي‌شود رئيس امور عشاير تهران از پرداخت يارانه براي تأمين انرژي خورشيدي ويژه عشاير استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيروس نصيري در جمع خبرنگاران گفت: چند سالي است در حال اجراي استفاده از انرژي‌هاي پاک در مناطق عشايري هستيم که موضوع آبگرمکن و چراغ‌هاي خورشيدي بخشي از آن است.
وي در مورد اينکه آيا يارانه اي هم در اين خصوص از سوي دولت داده شده است، افزود: قرار است با پرداخت ۵۰ درصد يارانه، عشاير را در تأمين سوخت پاک کمک کنيم که البته در حال حاضر فصل کوچ تمام شده و خرداد سال آينده اين طرح عملياتي مي‌شود.
نصيري در پاسخ به اينکه در دولت قبل عشاير با مشکل امنيت مواجه بودند و بر خلاف قول و وعده‌ها اين کار انجام نشد، گفت: در منطقه لار استقرار دايم نيروي انتظامي را نداشتيم براي همين توانستيم مصوب کنيم از سال آينده نيروي انتظامي در اين منطقه عشايري مستقر شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان امور عشاير ايران نصيري افزود: از خرداد تا شهريور ماه که عشاير لار در منطقه مستقر هستند نيروهاي انتظامي بايد مستقر شوند؛ چرا که ۵۵۰ خانواده عشايري به امنيت نياز دارند و به دليل افزايش ورود گردشگران و تردد در مناطق عشايري اين امنيت نياز است.
رئيس امور عشاير استان تهران در مورد تأمين علوفه مورد نياز عشاير تهران نيز گفت: مجلس از اعتبارات صندوق توسعه ملي براي تأمين علوفه و پروار بندي دام‌هاي عشاير مصوبه اي داشته است که سهم استان تهران ۱۱ ميليارد تومان است که اين مبلغ با همکاري بانک کشاورزي به عشاير استان پرداخت مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن