تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محبان اهل بیت(ع) با مراقبت ، زمینه رضایت حضرت حجت(عج) را فراهم میکنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قم محبان اهل بیت(ع) با مراقبت ، زمینه رضایت حضرت حجت(عج) را فراهم میکنند خبرگزاری پانا : دوستان و دوستداران اهل بیت(ع) باید بیشتر از دیگران از خود مراقبت کنند تا مبادا سبب رنجش حضرت حجت(عج) شوند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ دي ساعت 10:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد در جمع نمازگزاران و مجاوران این مکان مقدس اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) انتظاری که از دوستان دارند از دیگران و غریبه‌ها چنین انتظاری ندارند، پس شیعیان باید مراقب باشند در دوران غیبت با رفتار و گفتار خود قلب حضرت را به درد نیاورند. وی افزود: به نظر شما امروز به دلیل هجمه‌های فرهنگی موجود و دشمنی دشمنان، چه تعداد خانواده در جامعه ما ماهواره دارند، آیا وضعیت حجاب مناسب و زیبنده جامعه ما به عنوان منتظران حضرت است. استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مطالعه سیره و زندگی ائمه اطهار(ع) عامل بزرگی برای هدایت نسل جوان ایران اسلامی است، زیرا با مطالعه آن مورد عنایت حضرات معصومین(ع) قرار خواهیم گرفت و سر بزنگاه دست ما را می‌گیرند. وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیره امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع)، مظهر رأفت و مهربانی است و هر کس به ایشان تمسک بجوید بی‌شک آقا دستش را خواهند گرفت. فرحزاد ادامه داد: مشهورترین لقب ایشان «رضا» بوده که بنابر روایتی در عیون اخبار الرضا علت ملقب بودن آن حضرت به «رضا» این بوده است که هم دشمنان مخالف و هم دوستان موافق به ولایتعهدی او رضایت دادند و چنین چیزی برای هیچیک از پدران او دست نداده بود، از این رو در میان حضرات معصومین(ع) تنها او به «رضا» نامیده شد. این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم به شخصیت علمی و اخلاقی آن بزرگوار اشاره کرد و گفت: شخصیت ملکوتی و مقام شامخ و زهد اخلاق حضرت رضا(ع) و اعتقاد شیعیان به او سبب شد که نه تنها در مدینه بلکه در سراسر دنیای اسلام به عنوان بزرگترین و محبوبترین فرد خاندان رسول اکرم(ص) مورد قبول عامه باشد و خصوصیات اخلاقی و زهد و تقوای آن حضرت به گونه‌ای بود که حتی دشمنان خود را نیز شیفته و مجذوب خود کرده بود، با مردم در نهایت ادب، تواضع و مهربانی رفتار می‌کرد و هیچگاه خود را از مردم جدا نمی‌کرد.
/رئیس جعفری مطلق/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن