تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت نگاه ويژه‌اي به خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ دي ۱۳۹۳ (۹:۳۹ق.ظ)
دولت نگاه ويژه‌اي به خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران دارد مشاور امور ايثارگران معاون اجرايي رئيس‌جمهور، گفت: دولت تدبير و اميد نگاه ويژه‌اي به خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا رحيمي مشاور امور ايثارگران معاون اجرايي رئيس‌جمهور در گردهمايي مشاورين و ايثارگران دستگاه‌هاي اجرايي خراسان جنوبي، اظهار کرد: دولت تدبير و اميد نگاه ويژه‌اي به خانواده‌هاي ايثارگران و شهدا دارد و پرداختن به فرهنگ ايثار و شهادت به‌عنوان محور فرهنگي جامعه افتخار و ارزش اين دولت است.
عليرضا رحيمي با بيان اينکه در شرايط امروز بخشي از نسل جوان به فرهنگ ايثار و شهادت احساس مسووليت ندارند، تصريح کرد: دولت ريشه در انقلاب و دين دارد و تلاش بسياري براي آشنايي هرچه بيشتر نسل امروز با فرهنگ ايثار کرده است.
وي با اشاره به تشييع 8 شهيد گمنام در سراسر خراسان جنوبي، افزود: تشييع پيکر پاک شهدا يک ميانبر فرهنگي براي آشنايي نسل جوان با ايثار شهدا و تلنگري به جامعه است و کيفي سازي مناسبت‌هاي فرهنگي بايد مورد توجه مشاورين دستگاه‌هاي اجرايي در امور ايثارگران قرار گيرد.
رحيمي ديدار مسوولان با خانواده معظم شهدا و ايثارگران را سبب تقويت روحيه کار و تلاش در آنان دانست و گفت: در کشوري که فضاي معنويت و فرهنگ حاکم است، صرف نظر از فضاي سياسي، رياست جمهور نيز از ديدار و هم نشيني با خانواده‌هاي شهدا روحيه مضاعف کسب مي‌کند.
وي بيان کرد: ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران نه به عنوان يک اقدام نمادين بلکه بايد با هدف ترويج فرهنگ ايثار مورد توجه مسئولان و مديران قرار گيرد.
مشاور امور ايثارگران معاون اجرايي رئيس جمهور گفت: تکريم ارباب رجوع يک نگاه انساني است، اما؛ تکريم خانواده‌هاي معظم شهدا براي مسؤولان بايد با يک نگاه ارزشي مورد توجه قرار گيرد.
رحيمي با اشاره به سفر رئيس جمهور و هيأت دولت به خراسان جنوبي، اظهار کرد: دولت قبل از انجام سفرهاي استاني با تمامي مسؤولان فعلي و قبلي هر استان به منظور بررسي مشکلات، مشورت مي‌کند و در نهايت تصميمات زيربنايي اخذ مي‌شود.
وي افزود: فرهنگ ايثار و شهادت موتور محرکه کشور است و انتظار مي‌رود مسائل فرهنگي دغدغه اصلي در اين حوزه باشد.
مشاور امور ايثارگران معاون اجرايي رئيس جمهور گفت: پرچم ايثارگران بايد همواره در جامعه برافراشته باشد و اثرگذاري لازم را بر روي اقشار جامعه داشته باشند.
رحيمي با اشاره به برخي از مشکلات در حوزه ايثارگران، تصريح کرد: قوانين ناقص، ريشه بسياري از مشکلات است که نمايندگان مجلس بايد در زمينه قوانين تخصص و دقت لازم را داشته باشند.
وي اظهار کرد: مشاورين دستگاه‌هاي اجرايي در امور ايثارگران بايد ياور نظام و دولت باشند و تخصص لازم را در امور ايثارگران کسب کنند.
مشاور امور ايثارگران معاون اجرايي رئيس جمهور گفت: ساختار تشکيلاتي ايثارگران در دستگاه‌هاي دولتي به درستي مشخص نشده است و تجديد اين ساختار نياز به کار کارشناسي جامع و زمان‌بر دارد.
وي ضمن ارائه پيشنهاد به مشاورين دستگاه‌هاي اجرايي در امور ايثارگران، تصريح کرد: شوراي مشاورين دستگاه‌هاي اجرايي در خراسان جنوبي حداقل بايد يک نشست فصلي داشته باشد و در آن به جمع بندي مشکلات برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن