تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803111383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگران برگزاری بی نقص مسابقات بودم/ اعتراض به داوری حرفی بی اساس است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
نگران برگزاری بی نقص مسابقات بودم/ اعتراض به داوری حرفی بی اساس است
نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا، شیرجه و واترپلو گفت: پیش از برگزاری این مسابقات نگرانی‌ های زیادی داشتیم که همگی برطرف شد.


خسرو امینی نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حساس بودن مسابقات نگران بودم که در طول برگزاری رقابت‌‌ها مشکل خاصی ایجاد نشود یا بازیکنان تیمهای ایران آماده نباشند ولی بدون هیچ گونه اضافه گویی باید بگویم که اگر استاندارد های مسابقات المپیک و قهرمانی جهان را کنار بگذاریم این پیکارها بدون هیچ مشکل و کم کسری در سطح استاندارد‌های بالای بین‌المللی برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: تمامی عوامل از جمله وقت نگه دارها، منشی‌مسابقات، داور دروازه‌ها و ... در حد عالی کار کردند همه مربیان و سرپرستان تیم های خارجی کشورهای شرکت کننده باالتفاق نسبت به این مساله اذعان داشتند و تعریف می‌کردند معتقدم با این گروه اجرایی که در این مسابقات حضور داشتند می توان همه تورنمنت بین المللی را بدون هیچ مشکلی برگزار کرد ما حتی توانایی میزبانی از 12 تیم را در استخر 9 دی داریم.
 
نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا، شیرچه و واترپلو در خصوص چیدمان داوری این دوره از مسابقات اظهار داشت: چیدمان داوری را من انجام دادم باید اعلام کنم با توجه به آن که در واترپلو دو سوم بدن بازیکنان زیر آب قرار دارد و تشخیص نحوه عملکرد آنها کار بسیار سختی است به طور کلی در هر رشته‌ای هر تیمی که نتیجه را واگذار می‌کند علت را فقط به گردن یک نفری می‌اندازد و دیواری کوتاه تر از دیوار داور پیدا نمی‌کنند در  فوتبال و سایر رشته ها هم وضعیت به این شکل است معتقدم همه اعتراضات بی اساس بود من مسئول تیم داوری بودم اصلا در هیچ کدام از این باخت‌ها مقصر داور نبود.
 
وی در خصوص اخراج توماس مولنار کاپیتان تیم زرین معدن در بازی فینال گفت: وی یکی از بازیکنان برجسته‌ واترپلو‌ جهان است که 3 مدال المپیک سال‌های 2008.2004.2000 را در کارنامه خود دارد، وی با توجه به این موارد خود را تافته جدا بافته می‌داند و در طول بازی فینال مدام به داور و نحوه‌ قضاوتش‌ اعتراض می‌کرد در واترپلو‌ این قانون وجود دارد که اگر اعتراض به داور زیاد باشد باید بازیکن متخطی اخراج شود، توماس مولنار با وجود تذکر داور باز هم به کار خود ادامه داد و اخراج شد تمام سوت‌های داور در این بازی قانونی و با جا بود.
 
امینی تصریح کرد: رفتن مولنار در عملکرد تیم زرین معدن تاثیر گذار بود حتی اکبر عربدوست سرمربی این تیم در مصاحبه‌هایش گفته بود که از نبود این مهره کلیدی لطمه خوردیم ولی به هر صورت نمی‌شد تیم قزاقستان را برد چون آن‌ها با ترکیب تیم ملی خود که در بازی‌های آسیایی کره جنوبی شرکت کرده بود به تهران آمده بودند.
 
نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: در تیم زرین معدن فقط 2  مهره خارجی حرف اول را می‌زدند ولی آستانه تیم هماهنگ و یک دستی بود مربی آن‌ها در تعویض بازیکنان مشکلی نداشت، مولنار واترپلوئیستی است که چون چند سال است بازی را کنار گذاشته نمی‌توانست تا پایان بازی در ترکیب بماند در تیم زرین معدن بازیکنان قابل و در حد کلاس واترپلوئیست‌های قزاق وجود نداشت.
 
امینی رشد عملکرد بازیکنان تیم‌های ایرانی را در طول مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تدریجی و خوب ارزیابی کرد و گفت: تعداد زیادی از ملی پوشان ایران در قالب تیم‌های زرین معدن و نفت و گاز امیدیه در این مسابقات حاضر شدند تیم زرین معدن که به فینال راه پیدا کرد دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است رشد تدریجی و روز به روز بازیکنان محسوس بود و این قابلیت واترپلو ایران را نشان می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که واترپلو ایران از حضور در مسابقات آسیایی اینچئون محروم شد اگر این مسابقات و حضور در بازی‌های ساحلی و قهرمانی جوانان جهان انجام نمی‌شد به طور حتم واترپلو کشورمان چند سالی عقب می‌افتاد و هیچ بازیکنی انگیزه تمرین نداشت.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن