تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819776772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایعه : تاریخ انتشار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: تا به امروز تاریخ انتشار های بسیار زیادی از منابع مختلفی برای بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain پیش بینی شده است و هنوز کونامی مهر تاییدی بر آن ها نزده است. باز هم شواهدی جدید و باز هم تاریخ انتشار دیگر از این بازی! 

با توجه به شواهد کشف شده توسط Mikefancypants این عنوان در 24 فوریه 2015 (دوشنبه، 5 اسفند 1393) منتشر می شود. او یافته های خود را در وبسایت Reddit منتشر کرد. این کاربر ادعا دارد که در یک خرده فروشی کار می کند و تا قبل از امروز به جای تاریخ انتشار بازی 31 دسامبر 2014 ذکر شده بود و امروز نیز این تاریخ انتشار تبدیل به 02/14/2015 شده است. تنها فروشگاه این کاربر نیست که فوریه 2015 را تاریخ انتشار بازی اعلام کرده است و دیگر فروشگاه های معتبری همانند Microsoft Store ،Rakuten و Smart Game Shopper هم همین تاریخ انتشار را نشان داده اند. این تاریخ انتشار می تواند به واقعیت بپیوندد یا در کنار دیگر تاریخ انتشار های شایعه شده قرار بگیرد. در چند سال گذشته روز سه شنبه یکی از پر بازی ترین روز ها در کشور ایالات متحده آمریکا بود. فوریه 2015 بسیار نزدیک است و عرضه این بازی در این تاریخ انتشار کمی دور از انتظار است. این خبر تنها در حد شایعه است و باید منتظر تایید رسمی توسط کونامی باشیم.





4 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن