تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820352962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصاب رئيس اداره بهداشت و مديريت بيماري‌هاي طيور، زنبورعسل، کرم ابريشم و آبزيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۴ب.ظ)
اداره کل دامپزشکي استان مرکزي، انتصاب رئيس اداره بهداشت و مديريت بيماري‌هاي طيور، زنبورعسل، کرم ابريشم و آبزيان مهدي جانمحمدي به رياست اداره بهداشت و مديريت بيماري‌هاي طيور، زنبورعسل، کرم ابريشم و آبزيان اداره کل دامپزشکي استان مرکزي منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان دامپزشکي استان مرکزي،طي حکمي از سوي رضائي پور مدير کل دامپزشکي استان مرکزي مهدي جانمحمدي بعنوان رئيس اداره بهداشت و مديريت بيماري‌هاي طيور، زنبورعسل، کرم ابريشم و آبزيان منصوب گرديد.
در اين حکم آمده است:
بسمه تعالي
جناب آقاي دکتر مهدي جانمحمدي
سلام عليکم
احتراماً نظر به سوابق و تجارب جنابعالي و بنابر تصويب کميسيون تحول اداري سازمان دامپزشکي به موجب اين حکم به سمت رئيس اداره بهداشت و مديريت بيماري‌هاي طيور، زنبورعسل، کرم ابريشم و آبزيان تعيين و منصوب مي‌شويد.
اميد است با اتکال به خداوند متعال و رعايت اصل اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد با برنامه ريزي مناسب در انجام وظايف محوله موفق و مويد باشيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن